Først larmer vores overboer KONSTANT. De vælger så at flytte lige før vi får klaget, og vi tænker YES!
De næste overboer når at bo her i tre-fire dage før de begynder på det samme pis.
Nu hvor de virker til at være faldet liiidt til ro, begynder vores underboer at larme og råbe SÅ meget at man kan høre der i hele opgangen og vores søn (som sover fra både TV, musik, vaskemaskine, støvsuger og hans højlydte mor) ender med at vågne. Vi ringer selvfølgeligt til politiet da det lyder som en omgang vold - mand, der råber; kvinde, der lyder bange; barn, der græder.
Det viser sig at deres dreng åbenbart har en rokketand der skal ud (!) så politiet gør selvfølgeligt ikke mere ved det. Vores underboer vælger til gengæld at begynde at slå på radiatorrørene og gelænderet i opgangen. Vi banker på dernede for at bede dem om at lade være (det er vel at mærke dem der larmer vanvittigt meget, rokketand eller ej) men de åbner ikke døren.
Vi kommer op i lejligheden og de fortsætter igen.
Heldigvis har jeg en bror der bor 5 min væk som har en printer vi må låne til at printe klage-blanket ud.
Er pisse træt af at folk ikke kan forskel på normal hverdagsstøj og "nu er det på tide at flytte i eget hus" støj. Gider fandme ikke at min dreng gang på gang bliver vækket eller at vi bliver holdt vågne fordi folk råber og skriger, holder fester til kl. lort om natten, banker og borer efter tilladt tid...
Hvem der havde en million og kunne flytte et andet sted hen.
Håber fandme at boligforeningen gør noget ved det, for nu får de sgu travlt med de klager vi kommer til at sende HVER gang både overboer og underboer overtræder reglerne.
Puha... dyyyb indånding.
Anmeld