Jer med Basson Grande barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
17 svar
6 synes godt om
20. oktober 2013

Lauras mor

Hvilket regnslag har I??
Jeg har købt to, som er for små og et som var stort nok, det er bare ikke vandtæt - faktisk slet ikke tæt på at være det

Håber I vil hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

CaWi

Lauras mor skriver:

Hvilket regnslag har I??
Jeg har købt to, som er for små og et som var stort nok, det er bare ikke vandtæt - faktisk slet ikke tæt på at være det

Håber I vil hjælpe mig

Jeg ved faktisk ikke hvad mærke vores regnslag og myggenet er. Der står nemlig intet på. Måske er det fra Babydan.
Jeg købte sådan en barnevogns pakke, hvor der var madrasser til lift og vogn, sele, myggenet og regnslag.

Anmeld

20. oktober 2013

Masig

Lauras mor skriver:

Hvilket regnslag har I??

Håber I vil hjælpe mig

Vi købte vist bare det billigste de havde i Babysam og det passede fint...

Anmeld

20. oktober 2013

Janni.

20. oktober 2013

Lauras mor

CAWI skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad mærke vores regnslag og myggenet er. Der står nemlig intet på. Måske er det fra Babydan.
Jeg købte sådan en barnevogns pakke, hvor der var madrasser til lift og vogn, sele, myggenet og regnslag.

Hvor købte du barnevognspakken henne?

Anmeld

20. oktober 2013

Lauras mor

Masig skriver:

Vi købte vist bare det billigste de havde i Babysam og det passede fint...

Ved du hvad mærke det er?

Anmeld

20. oktober 2013

Lauras mor

Janni. skriver:

Vores minder meget om dette:

http://www.matas.dk/basson-baby-regnslag-til-barne vogn-sort

Jeg har bare haft købt en fra Basson, da jeg tænkte, at den da måtte passe til deres barnevogn, men den var for lille

Anmeld

20. oktober 2013

birthee

Jeg har fået at vide i Babysam, at et regnslag ikke er vandtæt, men vandafvisende... Det kan ikke holde til vedvarende eller voldsom regn, men et par enkelte byger (ikke tordenbyger), kan det godt holde til... Vi har et Brio regnslag, og det passer fint til vores Basson Grande og er derudover også det regnslag jeg har haft, der kunne holde mest vand ude... 

Anmeld

20. oktober 2013

Lauras mor

birthee skriver:

Jeg har fået at vide i Babysam, at et regnslag ikke er vandtæt, men vandafvisende... Det kan ikke holde til vedvarende eller voldsom regn, men et par enkelte byger (ikke tordenbyger), kan det godt holde til... Vi har et Brio regnslag, og det passer fint til vores Basson Grande og er derudover også det regnslag jeg har haft, der kunne holde mest vand ude... 

Jeg ved godt, at det ikke er vandtæt ligesom eb flyverdragt osv, men det her kan heller ikke klare en let regnbyge

Men prøver at kigge på Brio tak

Anmeld

20. oktober 2013

Masig

Lauras mor skriver:

Ved du hvad mærke det er?

Nej desværre.... Er ikke sikker på det er noget bestemt mærke faktisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.