Dilemma....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
10 svar
1 synes godt om
20. oktober 2013

Silas&Mille

Jeg fylder 30 har i november og skal holde fødselsdag for familie og nogle få venner.

Af hensyn til familie der kommer langvejsfra og børn, har vi valgt det skal starte kl. 13.

Hvad ville I 'forvente' at få og spise?

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal servere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Ayasmor

Silas&Mille skriver:

Jeg fylder 30 har i november og skal holde fødselsdag for familie og nogle få venner.

Af hensyn til familie der kommer langvejsfra og børn, har vi valgt det skal starte kl. 13.

Jeg har også altid holdt kl. 13 af samme årsager som du skriver. Jeg plejer at servere en lidt sen frokost. Nogle boller og lidt rugbrød med forskelligt pålæg til og lidt kage til kaffen efterflg.

Anmeld

20. oktober 2013

Carina:-)

Ved min datters 18 års inv vi kl 13.

Serverede helstegt pattefris med tilbehør.

Og så var der kagebord kl 16 

Folk har ikke spist hvis man inv til kl 13 ,så de forventer nok frokost af en eller anden art 

Anmeld

20. oktober 2013

Silas&Mille

Ayasmor skriver:

Jeg har også altid holdt kl. 13 af samme årsager som du skriver. Jeg plejer at servere en lidt sen frokost. Nogle boller og lidt rugbrød med forskelligt pålæg til og lidt kage til kaffen efterflg.

Tænker også selv pølse og pålægsbord. Men har også tænkt på en luksus buffet hvor jeg kan vælge 5 fisk/fjerkræ/kød retter, og så er der salat og 2 slags kartofler til.

Iiihhh synes det er svært

Anmeld

20. oktober 2013

Silas&Mille

Carina:-) skriver:

Ved min datters 18 års inv vi kl 13.

Serverede helstegt pattefris med tilbehør.

Og så var der kagebord kl 16 

Folk har ikke spist hvis man inv til kl 13 ,så de forventer nok frokost af en eller anden art 

Har også tænkt på helstegt pattegris, synes bare den 23 november er ret sent på året til sådan noget og der kan jo være mega koldt udenfor. 

Tænker også pølse og pålægsbord. Men har også tænkt på en luksus buffet hvor jeg kan vælge 5 fisk/fjerkræ/kød retter, og så er der diverse salater og 2 slags kartofler til.

Iiihhh synes det er svært

Anmeld

20. oktober 2013

JulieE

Da min mand blev 30 sidste år, bestilte vi pølsebord fra en slagter og så supplerede vi op med lidt sild og frikadeller og sluttede af med lagkage og småkager. 

Det var super lækkert og nemt 

Anmeld

20. oktober 2013

Tulipan

Silas&Mille skriver:

Du kan fx lave en 2-3 forskellige slags salater, fx en med pasta og en med kartofler. De kan laves i forvejen så det er let.
Og så lave fx 2 forskellige slags kød, hvis der er mange børn så fx kyllingelår i ovnen og en eller anden form for svin eller oksekød efter hvad du kan li
Man kan også bage tærter som folk ka få et stykke af
Og så sætte det op som buffet sammen med noget brød

Anmeld

20. oktober 2013

Sisse Vinther

Silas&Mille skriver:

Jeg ville ligge ud med nogle boller og lagkage, hvis folk bliver og spiser så fyld noget godt på dem som kartoffelsalt!

Men hver man har selvfølgelig sin smag. Men ville i al fald starte med noget bolle-værk.

Anmeld

20. oktober 2013

aarhusmor

tærter, salater og lækkert brød

Anmeld

20. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg holdt indflytterfest i går far kl 12, hvor jeg havde lavet kylling, vegetarisk "steg", pølser og fiskefrikadeller samt salatbar, brød/hvidløgsbrød, tzatziki og dressing.

Kaffe og kage om eftermiddagen.

Der var noget for alle inklusive kræsne børn, og det er ting, der sagtens kan spises til frokost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.