overvejer at få ny profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
9 svar
1 synes godt om
20. oktober 2013

Kloster

Så er ungerne blevet store og surfer selv på nettet med sine venner. Nu har jeg flere gange oplevet at mine børns venner og sågar forældrene har fundet mig på nettet via indlæg på baby.dk. helt tilfældigt. Jeg synes det er ubehageligt og synes det er privat. Men hvad kan være privat, når man ligger noget op på hele verdens net.... Jeg har derfor overvejet at lukke min ''Kloster-profil'' og starte op HELT anonym igen. Kan jo ikke undvære jer helt, men det er så grænseoverskridende for mig, at andre kan Google alm søgning, også popper mine indlæg op i hovedet på dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

wamse

Så er ungerne blevet store og surfer selv på nettet med sine venner. Nu har jeg flere gange oplevet at mine børns venner og sågar forældrene har fundet mig på nettet via indlæg på baby.dk. helt tilfældigt. Jeg synes det er ubehageligt og synes det er privat. Men hvad kan være privat, når man ligger noget op på hele verdens net.... Jeg har derfor overvejet at lukke min ''Kloster-profil'' og starte op HELT anonym igen. Kan jo ikke undvære jer helt, men det er så grænseoverskridende for mig, at andre kan Google alm søgning, også popper mine indlæg op i hovedet på dem.

Nu spørger af rent uvidenhed, men kan du ikke bare ændre dit brugernavn og profil billede?

Jeg synes ellers du er en af dem, som bestemt ikke kommer ind på personfølsomme emner, men det er jo ikke sikkert at du ser det som jeg gør 

Anmeld

20. oktober 2013

Rockertand

Kloster skriver:

Har også tit undret mig over, at der er andre fora, hvor man ikke kan googles - hvad er forskellen?

Anmeld

20. oktober 2013

Kloster

wamse skriver:

lidu

Nu spørger af rent uvidenhed, men kan du ikke bare ændre dit brugernavn og profil billede?

Jeg synes ellers du er en af dem, som bestemt ikke kommer ind på personfølsomme emner, men det er jo ikke sikkert at du ser det som jeg gør 

Jo men gik faktisk lidt ud fra, det var det samme. Jeg sletter jo det hele på min profil og starter fra 0 af igen. Vil ikke Google's. Kunne måske godt tænke mig at komme mere frem med min mening ell spørgsmål, men tanken om at kan Google's afholder mig, når jeg er så offentlig. Tror bestemt jeg vil få ny profil..

Anmeld

20. oktober 2013

Tulipan

Kloster skriver:

Som en anden skriver, så bare ændre dine oplysninger så du ikke kan googles
Man kan sagtens ændre navn uden at lave en hel ny profil, det har jeg fx lige gjort

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

Tulipan skriver:

Som en anden skriver, så bare ændre dine oplysninger så du ikke kan googles
Man kan sagtens ændre navn uden at lave en hel ny profil, det har jeg fx lige gjort

Men ens gamle indlæg kan vel stadig googles?

Anmeld

20. oktober 2013

Kloster

Månsson skriver:

Men ens gamle indlæg kan vel stadig googles?

ja det mener jeg de kan til evig tid.

Anmeld

20. oktober 2013

Kloster

Piger... Jeg laver nye oplysninger/sletter de gamle og får nyt navn.
Tak fordi I lyttede...
Ses med nyt navn...

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

Kloster skriver:

ja det mener jeg de kan til evig tid.

Så tænker jeg bare om det ik er lidt nytteløst? Så ska man jo næsten skifte navn osv hver gang man har været i en kontroversiel debat

Anmeld

20. oktober 2013

aarhusmor

hvis du skifter dit profilnavn herinde, så finder man kun dine gamle beskeder via det nye profilnavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.