Er ved at blive skør i hovedet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja, det er lige hvad jeg er! 

Jeg har denne veninde, som jeg ikke rigtigt snakker så meget med mere fordi hun gør alt til en konkurrence, og alt handler om hvis barn der går i dyrest tøj, hvem der først kan gå osv osv!! 

De sidste 4 måneder har jeg haft en profil på Instagram, jeg har ofte lagt billeder ind, men næsten hver eneste gang, har hun også lagt et billede ind af "det samme".... Ærligt så er jeg ved at være træt af at hun skal kopiere mig hele tiden, at hun ikke selv kan "finde på noget"...

Jeg ønsker ikke et svar som lyder på at det nok bare er mig der er skør, og for nærtagende, for enhver ville da syns det er træls med en kopi hele tiden... ;-) 

Hvad ville du ha gjort hvis du var i min situation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

være ærlig overfor hende at jeg følte det var en konkurrence og at hun kopierede mig...

hvis det er en rigtig veninde så forstår hun og tager det til sig og ellers er hun ikke værd at bruge bekymringer på og så ville jeg stoppe venskabet der og sige nok er nok...

ved godt det ikke er nemt specielt hvis man som jeg selv ikke rigtig har så mange veninder/venner så kan det godt være svært at give slip selvom man kan se at de er dårlige for en...

Anmeld

20. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvor gammel er hendes barn? 

Tænker at det lyder som om hun stadig er ret usikker i sin rolle jeg ville hæve mig over det, trække på skuldrene og håbe, for hendes skyld, at hun får mere ro på med tiden og så glæd dig over at DU ikke har de bekymringer. 

Min veninde købte spritnyt dyrt mærketøj lige fra str 50, da hun var gravid og de første 6måneder, og nu hvor hendes søn er 2år, griner hun af sig selv fordi hun kan se at det dybest set var et udtryk for hendes egen usikkerhed, så hvis andre kunne se at hun brugte 1000 vis af kr på hans tøj, så var hun nok en rigtig overskudsmor  

ikke t alle der køber mærketøj er usikre, men i NOGEN tilfælde kan det være derfor du kender din veninde, så måske du kan se om det er tilfældet med hende? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.