Babyudstyrsbutikker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.560 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

forår

Hej

Jeg skal snart igang med div. indkøb af udstyr til baby, og tænkte om der var nogen der kunne anbefale nogen butikker i Københavnsområdet?
Jeg skal ex. ha købt puslebord/kommode og barnevogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

forår

Slet ikke nogen der har nogen de kan anbefale??

Anmeld

7. august 2009

copt

Hej,

I Hvidovre, på Hvidovrevej ligger der en ikke særlig stor butik der hedder Danmarks Børn. Der kan man købe forskellige startpakker - de er nogen af de billigste på markedet. Jeg kender flere der har købt derude som har været tilfredse. Jeg har selv købt i Allerød da der var ophørsudsalg så fik vores Emmaljunga vogn vildt billigt. Ellers er der jo altid Babysam og Jalsøe, vi var mange steder førend vi fandt et puslebord der var nogenlunde ordentligt. De fleste pusleborde har nogle skod-skinner så skufferne kører af h... til. Alt efter hvilken vogn du vil have, kan du også købe med fordel i Sverige. Der ligger en butik lige ved Svägerstorp. I Sverige har de dog kun kombi-vogne og ikke de store med et ligge mål på omkring de 95.

God jagt.

:-)

Anmeld

7. august 2009

forår

mange tak for input, det er helt sikkert noget jeg vil se nærmere på.
mange tak og god weekend

Anmeld

7. august 2009

Maise

Et godt råd er at tjekke trendsales ud, har selv købt en masse der og sparet mange penge. købte barnevogn bla.
mvh Mai

Anmeld

7. august 2009

Brumbassen

forår skriver:

Hej

Jeg skal snart igang med div. indkøb af udstyr til baby, og tænkte om der var nogen der kunne anbefale nogen butikker i Københavnsområdet?
Jeg skal ex. ha købt puslebord/kommode og barnevogn.

prøv også babysam og ønskebørn, vi har købt en startpakke i ønskebørn (dog skiftet barnevognen ud) Meenn denne pakke kan du få for "kun" 7000 cirka.
Og det er med alt fra barnevogn, til seng puslebord osv osv

Go jagt

Anmeld

8. august 2009

forår

Tak for det

Anmeld

8. august 2009

Cris

Der er også en butik i Vesterbro i Enghavevej, næsten ved siden af Vega i en hjørne. Jeg tror faktisk at den hedder Enghave Barnevogne eller noget lignende. De er mega søde der inde og de har kæmpe udvalg af alt. Måske lidt dyr med møbler, men de har alt muligt med andre udstyr og barnevogn. De har også tit nogle gode tilbud. Du kan måske kikke forbi, hvis du har mulighed og du kan altid komme tilbage, hvis der er brug for det senere. Hyg dig med baby shopping!

(jeg vil anbefale, at du ikke kommer på en lørdag, for der er altid så mange mennesker. Hvis du har mulighed for at komme en anden dag, så tror jeg, at det er bedre, for så er de mere afslappet til at vise dig alle de ting)

Anmeld

8. august 2009

forår

Cris skriver:

Der er også en butik i Vesterbro i Enghavevej, næsten ved siden af Vega i en hjørne. Jeg tror faktisk at den hedder Enghave Barnevogne eller noget lignende. De er mega søde der inde og de har kæmpe udvalg af alt. Måske lidt dyr med møbler, men de har alt muligt med andre udstyr og barnevogn. De har også tit nogle gode tilbud. Du kan måske kikke forbi, hvis du har mulighed og du kan altid komme tilbage, hvis der er brug for det senere. Hyg dig med baby shopping!

(jeg vil anbefale, at du ikke kommer på en lørdag, for der er altid så mange mennesker. Hvis du har mulighed for at komme en anden dag, så tror jeg, at det er bedre, for så er de mere afslappet til at vise dig alle de ting)

tak for det. Det lyder som en fin lille butik, og den vil jeg helst sikkert også runde
Ih hvor jeg glæder mig nu til det bliver fredag, for der skal jeg for alvor igang med at kigge og købe, har taget en fridag og min mor kommer, blir super.

Anmeld

8. august 2009

Cris

Hyg jer! Bus 3A stopper lige ved døren, bussen stopper ved Matheusgade og så er du der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.