Mærkeligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder. 

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt. Er gået en dag over tid idag. Her til eftermiddag begyndte jeg at få meget ondt i lænden og er meget "øm" i højre side af underlivet. Prøvede så at tage en ÆL test, da det føles lige sådan. Og den var helt klar positiv.  Synes det er lidt mærkeligt, da jo jeg skulle ha haft mens igår  

Kan det være tegn på noget positivt ?

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Mariia1708

Måske din ægløsning er blevet skubber, så det er nu. Har hørt nogen som som kan teste graviditet på en ægløsningtest men har ingen erfaring selv med det. Prøv at test med g test. Og hvorfor brugte du æg test???

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mariia1708 skriver:

Måske din ægløsning er blevet skubber, så det er nu. Har hørt nogen som som kan teste graviditet på en ægløsningtest men har ingen erfaring selv med det. Prøv at test med g test. Og hvorfor brugte du æg test???

Har lige taget en G test som var negativ  Grunden til jeg tog en ÆL test var fordi jeg synes jeg kunne kende de smerter jeg får ved ÆL. Men det burde da ikke kunne skubbe sig så langt? Skulle jo ha haft min mens igår 

Anmeld

19. oktober 2013

Rødhætte

Mariia1708 skriver:

Tænket det samme. Hvorfor tog du en æl test og ikke en g test?

Anmeld

19. oktober 2013

Mariia1708

En cyklus kan drille, hvor lang er den normal??? Det kan den godt, og så kommer mens 14 dage efter. Øv det var træls hvor langt er du hvis det er.

Anmeld

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mariia1708 skriver:

En cyklus kan drille, hvor lang er den normal??? Det kan den godt, og så kommer mens 14 dage efter. Øv det var træls hvor langt er du hvis det er.

Har en cyklus på 35 dage. Havde sidst min mens D. 13 sep. Så skulle ha haft den igen her D. 18 okt. Har bare aldrig oplevet at have ægløsning dagen efter jeg skulle ha haft mens 

Anmeld

20. oktober 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Har en cyklus på 35 dage. Havde sidst min mens D. 13 sep. Så skulle ha haft den igen her D. 18 okt. Har bare aldrig oplevet at have ægløsning dagen efter jeg skulle ha haft mens 

Det er ikke til at vide hvad det kan være, men hop da på kæresten/manden for en sikkerheds skyld hvis det nu er fordi du har ÆL Ellers vent nogle dage og tag en ny G-test hvis du ikke får din mens
Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.