Meget sen mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er flergangsfødende og fødte for et års tid siden. Jeg stoppede med at amme for et par uger siden. Jeg har altid fået min mens sent, når jeg har født, men denne gang har jeg endnu ikke fået den.
Det undrer/bekymrer mig lidt, for vi vil ikke have flere børn og risikoen for graviditet sidder jo i baghovedet.

Jeg har taget et par tests, som heldigvis var negative, og jeg har ellers aldrig haft problemer med at teste tidligt. Desuden spiser jeg minipiller og har ikke misset nogen siden for flere måneder siden, så jeg er ret sikker på, at graviditet er udelukket.

Andre der har prøvet at vente så længe på mens efter fødsel, og hvad var årsagen? Overvejer at ringe til lægen i næste uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

charlottekri

Jeg har været ude for det samme. Jeg begyndte næsten straks på mini piller efter fødslen og ammede fuldt ud til ca 4 mdr. Min mens udeblev dog og jeg var også ved at blive nervøs og testede et par gange, også negativt. Jeg tog derfor kontakt til lægen som beroligende mig med at hos nogle kvinder udebliver mens når de tager mini piller . Min første mens kom efter ca 9 mdr men varede så til gengæld 6 uger  Og jeg er derfor skiftet til rigtige p-piller 

Håber at det gav dig lidt ro i sindet 

Knus Charlotte 

Anmeld

19. oktober 2013

Benjamins'mor

Nu nåede jeg aldrig at starte på mini-pillerne da jeg blev gravid på P-pillerne, men min læge sagde at man godt kunne risikere at mens helt udeblev ved mini-pillerne.

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Det beroliger meget, og jeg tænker det må være det, der sker for mig. Tror jeg ringer til lægen imorgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.