''Hemmeligt'' kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. oktober 2013

crocket

Hej piger,

Mon man kan bestille et ''hemmeligt'' kejsersnit? Altså sådan så man ikke kender datoen på forhånd?

Jeg ved at når jeg skal føde, skal det være i planlagt kejsersnit.

Det synes jeg bare er lidt for kedeligt - altså at kende datoen, i stedet for at der er sådan en spænding omkring det. Er der nogen, der kender den følelse?

Mon man kan få dem til at vælge en dato og så først ringe, når der er 12/24 timer til fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Wimmie

crocket skriver:

Hej piger,

Mon man kan bestille et ''hemmeligt'' kejsersnit? Altså sådan så man ikke kender datoen på forhånd?

Jeg ved at når jeg skal føde, skal det være i planlagt kejsersnit.

Det synes jeg bare er lidt for kedeligt - altså at kende datoen, i stedet for at der er sådan en spænding omkring det. Er der nogen, der kender den følelse?

Mon man kan få dem til at vælge en dato og så først ringe, når der er 12/24 timer til fødslen?

Jeg tror det ikke...hvad hvis de af én eller anden grund ikke kan få fat i dig og skal ringe flere gange - alt er jo planlagt, så jeg tror det er for meget "bøvl" for dem. Der er jo gang i den og mange patienter at se til, så jeg tror det bliver for meget administrationsarbejde.

Anmeld

19. oktober 2013

crocket

Hm, ja. Det var også det, jeg tænkte

Anmeld

19. oktober 2013

Wimmie

crocket skriver:

Hm, ja. Det var også det, jeg tænkte

Men I kan bilde alle andre ind at det er på en senere dato - så bliver der da lidt overraskelse i det...for andre 

Anmeld

19. oktober 2013

crocket

Wimmie skriver:

Men I kan bilde alle andre ind at det er på en senere dato - så bliver der da lidt overraskelse i det...for andre 

Hehehe, good one. Det kommer nemlig til at være mega unaturligt og planlagt, når der sker:

1. Jeg kan ikke blive naturligt gravid

2. Jeg kan ikke føde naturligt

3. Jeg kan ikke amme

Anmeld

19. oktober 2013

Sijac

crocket skriver:

aan

Hehehe, good one. Det kommer nemlig til at være mega unaturligt og planlagt, når der sker:

1. Jeg kan ikke blive naturligt gravid

2. Jeg kan ikke føde naturligt

3. Jeg kan ikke amme

Fortæl end anden dato til andre, så får i også lidt ro de dage, inden folk går sms amok.

Må jeg spørger hvorfor du ikke kan føde og amme? Du skal selvfølgelig ikke svare hvis det er privat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.