Kur og pb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
4 synes godt om
19. oktober 2013

Rødhætte

Hej Piger.

Jeg er på en kur som indebære jeg max må spise 1200 kalorie om dagen. Det går rigtig godt, men kom så til at tænke på om det kan påvirke pb på en negativ måde? Jeg er ikke overvægtig men vil bare lige smide 5 kg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

salix

Rødhætte skriver:

Hej Piger.

Jeg er på en kur som indebære jeg max må spise 1200 kalorie om dagen. Det går rigtig godt, men kom så til at tænke på om det kan påvirke pb på en negativ måde? Jeg er ikke overvægtig men vil bare lige smide 5 kg..

hvis du spiser mindre end 1400 kcal mangler kroppen brandstof til at oprette gangske basale evner så ja det gør det uden tvivl det ses tit at folk der spiser så begrænset helt ophøre med ÆL da det ikke er så vigtig en funktion i kroppen som feks. at lever og nyere virker....

Anmeld

19. oktober 2013

Rødhætte

salix skriver:

hvis du spiser mindre end 1400 kcal mangler kroppen brandstof til at oprette gangske basale evner så ja det gør det uden tvivl det ses tit at folk der spiser så begrænset helt ophøre med ÆL da det ikke er så vigtig en funktion i kroppen som feks. at lever og nyere virker....

Øv nu køre kuren ellers så fint. Jeg ved at jeg havde æl sidste lørdag, så håber da ikke det har mindsket chancen for at ægget har sat sig fast?

Anmeld

19. oktober 2013

salix

Rødhætte skriver:

Øv nu køre kuren ellers så fint. Jeg ved at jeg havde æl sidste lørdag, så håber da ikke det har mindsket chancen for at ægget har sat sig fast?

nej det ville være æveligt men op den til 1400 Kcal det vil du stadig tabe dig ved...

Anmeld

21. oktober 2013

Fra2-3..Håb

Når du siger at det går godt med kuren tænker jeg at det måske ikke er så tosset at fuldføre den, hvis det "kun" er 5kg. kan du forhåbenlig se en ende på det i den næsmeste fremtid, og derefter fortsætte med PB med en salvtillid der siger spar es fordi du gennemførste vægttabet. 

Bare mine tanker :-) Pøj pøj med det hele 

Anmeld

21. oktober 2013

Rødhætte

majaLK skriver:

Når du siger at det går godt med kuren tænker jeg at det måske ikke er så tosset at fuldføre den, hvis det "kun" er 5kg. kan du forhåbenlig se en ende på det i den næsmeste fremtid, og derefter fortsætte med PB med en salvtillid der siger spar es fordi du gennemførste vægttabet. 

Bare mine tanker :-) Pøj pøj med det hele 

Du har fuldstændig ret. Jeg regner med at min kur kun skal forløbe ca 1,5 mdr, så satser på det ikke har indvirkning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.