Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja eller den pung du ønsker dig
Jeg har brug for en ny pung og tænker at ønske mig en i julegave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min bukselomme, eller det mindste rum i håndtasken
Det koster mange dankort om året da det slider vildt meget på chippen, men jeg hader at rende rundt med en pung med 117 ting i, når jeg kun skal bruge det ene kort.
Jeg elsker min pung.... Der er plads til alle kort, mønter, sedler, iPhone og min lader ved behov... Bagpå er der sådan man kan sætte rem på og man kan ha den rundt om halsen.... Og gav kun 250kr for den dog trænger den til en rengøring
Kay skriver: Ja eller den pung du ønsker dig Jeg har brug for en ny pung og tænker at ønske mig en i julegave
Jeg har denne her pung fra adax til 550,- i magasin
Mor11 skriver: Min bukselomme, eller det mindste rum i håndtasken Det koster mange dankort om året da det slider vildt meget på chippen, men jeg hader at rende rundt med en pung med 117 ting i, når jeg kun skal bruge det ene kort.
jeg har mange kort jeg skal havde med mig... så har brug for en pung men har du overvejet en kortholder??
stjernehimmel skriver: Jeg elsker min pung.... Der er plads til alle kort, mønter, sedler, iPhone og min lader ved behov... Bagpå er der sådan man kan sætte rem på og man kan ha den rundt om halsen.... Og gav kun 250kr for den dog trænger den til en rengøring
ja den ser fed ud hvor har du købt den???
kan godt li ideen om at man kan havde telefonen i den hvis man ik lige gidder havde taske med
liten-mamma skriver: Jeg har denne her pung fra adax til 550,- i magasin
hvad er det gode ved den? og hvordan ser den ud inden i??
Jeg synes bare den var pæn, den har godt med plads og så er den tynd, så den ikke fylder så meget i min taske
Jeg har denne :-)
( i den lyserøde farve )
liten-mamma skriver: Jeg synes bare den var pæn, den har godt med plads og så er den tynd, så den ikke fylder så meget i min taske
ja den ser fin og overskuelig ud
og tror vi har ca lige mange kort
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128