så kom opkaldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
5 svar
14 synes godt om
19. oktober 2013

salix

Ja lige som  jeg var ved at blive nervøs kom opkaldet fra OUH jeg skal ind og ha lagt æg tilbage kl 11.30 i dag. jeg er ret spændt på hvor mange af mine æg der er blevet til noget og hvor mange de vil lægge tilbage og om der er noget til fryseren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Moma

Pøj pøj - krydser fingre for jer!

Anmeld

19. oktober 2013

salix

Moma skriver:

Pøj pøj - krydser fingre for jer!

takker

Anmeld

19. oktober 2013

Rødhætte

salix skriver:

Ja lige som  jeg var ved at blive nervøs kom opkaldet fra OUH jeg skal ind og ha lagt æg tilbage kl 11.30 i dag. jeg er ret spændt på hvor mange af mine æg der er blevet til noget og hvor mange de vil lægge tilbage og om der er noget til fryseren...

Anmeld

19. oktober 2013

salix

så er jeg hjemme igen og har fundet min sofa sammen med ælste sønnen mens de 2 yngste spiller ishockey kamp i vojens...

der var 11 befrugtet æg ud af 13 udtaget men 1 var ikke modent og 1 var fejlbefrugtet...

ud af de 11 fik jeg lagt 2 totalt fejlfri æg tilbage og 4 i fryserne... da jeg gik igen sagde de vi ses om 5 uger til scanning  håber de får ret... 

Anmeld

21. oktober 2013

fnuggi

hvorfor er der kun fire på frost når du havede 11 æg ??? spørg jeg nok lidt dumt da dem jeg ikke har brugt af mine der virkede er de da alle kommet på frost 

for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.