Hvad sker der for min hånd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.905 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. oktober 2013

A&F

I dag opdagede jeg at min blodåre var meget blå. Her til aften er den blevet lilla/rød. Det er ømt, hvis jeg trykker på det eller rammer noget med hånden. Har aldrig oplevet det før . Hvad kan det være? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

A&F

Her er et billede fra tidligere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2013

NessaXenia

A&F skriver:

Her er et billede fra tidligere 

Blodansamling?

Anmeld

18. oktober 2013

mariamiss6

A&F skriver:

I dag opdagede jeg at min blodåre var meget blå. Her til aften er den blevet lilla/rød. Det er ømt, hvis jeg trykker på det eller rammer noget med hånden. Har aldrig oplevet det før . Hvad kan det være? 

Altså, det billede taget i dagslys ser HELT normalt ud for mig. Jeg har mege tydelige og også meget tykke blodårer i hænderne, så det lyse billede er ingen ting i  min verden (sorry), og jeg fejler så vidt vides ikke noget.

Men det billede i mørke. Er du sikker på du ikke har slået den tidligere?

Jeg ved ikke om en blodprop i en yderligt liggende blodåre vil kunne give den effekt du ser og mærker nu. Måske du skulle spørge en fagperson om det? Hvis altså du ikke har slået dig tidligere idag...

Anmeld

18. oktober 2013

NessaXenia

A&F skriver:

Har du sået hånden idag?

Læs evt:
http://www.sundhedslex.dk/blaa-maerker.htm

Anmeld

18. oktober 2013

A&F

Altså, det billede taget i dagslys ser HELT normalt ud for mig. Jeg har mege tydelige og også meget tykke blodårer i hænderne, så det lyse billede er ingen ting i  min verden (sorry), og jeg fejler så vidt vides ikke noget.

Men det billede i mørke. Er du sikker på du ikke har slået den tidligere?

Jeg ved ikke om en blodprop i en yderligt liggende blodåre vil kunne give den effekt du ser og mærker nu. Måske du skulle spørge en fagperson om det? Hvis altså du ikke har slået dig tidligere idag...

Normalt har jeg også meget tydelige blodåre, men i dag er det ikke normalt. Opdagede det da min datter trykkede på min hånd , og det derfor var ømt. Og senere på aftenen har den ændret farve. Mindes ikke at have slået den. Hmm

Anmeld

18. oktober 2013

A&F

NessaXenia skriver:

Har du sået hånden idag?

Læs evt:
http://www.sundhedslex.dk/blaa-maerker.htm

Nej det mener jeg ikke, jeg har har. Har også grublet over om jeg har ramt noget. Tak for linket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.