ORK mænd ! I hvertfald min !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
11 svar
7 synes godt om
18. oktober 2013

Anonym trådstarter

Godt han er på arbejde og jeg kan nå og køle af inden han kommer hjem så han ikke får en skide Balle ! Han er snu

Min kære mand blev sendt i elgiganten efter en ny støvsuger ! Og jeg havde skrevet alt ned omkring den og sat et billede på !

Kan så se der er trukket for 500kr mere end den støvsuger koster ! SMS for at spørge hvorfor den var så dyr !
Hvortil han svare han har købt forsikring ( hvilket vi har igennem vores egen forsikring ) og en masse poser ! Som jeg plejer og købe rigtig billigt!!

Ved godt han mente det hele godt ! Men bliver bare så sur over vi kunne bruge de 500kr på noget andet nu når pengene er små ! Feks julegaver ;(

Hvis det ikke var fordi elgiganten ligger så langt væk og i den by han arbejder i, så havde jeg sendt hentet den !

Ja undskyld skulle bare ud med det ! Og har kun lidt vrede i min bryst kasse nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Stumpen

Mener den forsikring kan annulleres igen -indenfor 14 dage..

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

Uha det håber jeg godt nok ;-) tak for det ;-)

Anmeld

18. oktober 2013

Stumpen

Anonym skriver:

Uha det håber jeg godt nok ;-) tak for det ;-)

Så lidt... Mener bestemt vi lavede det nummer hod punkt 1, hvor vi fortrød at have lavet en..

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Så lidt... Mener bestemt vi lavede det nummer hod punkt 1, hvor vi fortrød at have lavet en..

Ja vi har nemlig os lavet det nummer før ! Men lære nok aldrig at han ikke tænker på disse måder som jeg gør, så man er fri for at kontrollere hele tiden :0)

Anmeld

18. oktober 2013

SHERO

Der er 14 dages returret på forsikringen, så det bliver intet problem. Synes selv forsikringen er en god ting da den dækker 100% bedre end en alm. Elektronik forsikring, ville dog nok heller ikke selv vælge at lave en på en støvsuger, mere på bærbare elektronik...
Men mon ikke han mente det godt :-)

Anmeld

18. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Der er 14 dages fortrydelsesret....både på poserne og forsikringen
Det var nu ellers sødt af din mand

Anmeld

18. oktober 2013

salix

i elgiganten er der 30 dages fuld retur ret på alt....

Anmeld

18. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg var blevet glad hvis det var min mand

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

Åh det lyder dejligt ;-)
Og ja det var da sødt af ham, men ser nok til tider ikk udover min egen næse og sætter pris på de ting han egentlig gør og ikke det jeg vil have til han skal gøre !

Tak fordi i fil kølet mig ned ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.