Faren vil ikke anderkende faderskabet!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
12 svar
6 synes godt om
18. oktober 2013

Cilleh

Hey derude! 

Jeg er en ung mor på 19år.

Jeg er alene med min datter på knap 4 måneder (født den 22/6-13) 
Jeg er en smule frustreret da faren til mit barn ikke vil anderkende faderskabet (jeg er ikke i tvivl om det er ham. 

Min datter og jeg har så været inde på genetisk institut og få tager mundskrabs prøver.. Jeg ved at han også er blevet inkaldt men aner ikke om han har været derinde eller hvordan og hvorledes.. 

Mit spørgsmål er så: Hvad kommer der til at ske når han ikke har anderkendt faderskabet og højest sandsynligt ikke har mødt op til mundskrabs prøve? 

Hilsen den frustreret mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

marieo

hvis han ikke møder op til mundskrab, vil efter x antal advarsler blive hentet af politiet, så faderskabet kan blive fastslået

Anmeld

18. oktober 2013

baby012

Bare rolig, han slipper ikke  

Anmeld

18. oktober 2013

Cilleh

Men de kan vel ikke tvinge en vatpin ind i munden på ham? 

Anmeld

18. oktober 2013

Kløver

Cilleh skriver:

Men de kan vel ikke tvinge en vatpin ind i munden på ham? 

Mener at de så tvinger til en blodprøve

Anmeld

18. oktober 2013

Zelinasmor

Hvis ikke han møder op henter politiet ham og han bliver tvunget til at få taget en blodprøve. Du får brev/mail når faderskabstesten er færdig 

Anmeld

18. oktober 2013

PrincessTanja

Zelinasmor skriver:

Hvis ikke han møder op henter politiet ham og han bliver tvunget til at få taget en blodprøve. Du får brev/mail når faderskabstesten er færdig 

Må de ligefrem bruge fysisk tvang hvis han pure nægter, selv når politiet henter ham?

Anmeld

18. oktober 2013

Aabye

PrincessTanja skriver:

Må de ligefrem bruge fysisk tvang hvis han pure nægter, selv når politiet henter ham?

Jeg kender en.. Eller.. Jeg har en bekendt der blev hentet af politiet og blev TVUNGET... De fortalte ham at hvis ikke han gjorde det frivilligt så måtte de jo fastholde ham..  Om de så MÅ de.. Det ved jeg ikke..

Men det er nok de færreste der modsætter sig når politiet står og banker på døren og vil have en med..

Anmeld

18. oktober 2013

Michelle88

I forhold til det med om de må fast holde, så jeg politijagt den anden dag i tv, hvor en sprit bilist ikke ville have taget en blodprøve, så stod der to betjente og holdte ham fast mens lægen tog prøven.

Anmeld

18. oktober 2013

baby012

PrincessTanja skriver:

De må tvinge en blodprøve fra ham. Og ja, de må gerne holde ham fast imens  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.