Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åse skriver: Ja der er gået 7 dag og de kunne se 5 store ægge blære, skal der hen igen på mandag. Synes bare ikke det er så mange, kan der nå at komme flere store indtil på mandag, de har sat min dosis op fra 200 til 250.?
Ja der er gået 7 dag og de kunne se 5 store ægge blære, skal der hen igen på mandag. Synes bare ikke det er så mange, kan der nå at komme flere store indtil på mandag, de har sat min dosis op fra 200 til 250.?
ja det kan det sagtens da jeg var til første scanning efter begyndt på homoner var der 1 i venster og 3 på højer side som så ud af noget jeg blev som dig oppet i dosis og ved æg udtagning i går var der 10 ægblære og 13 æg blev det til så lige nu venter vi på at de ringer i morgen og fortæller hvor mange æg der er til at lægge tilbage i morgen...
så den korte af den lange er at du skal nok få masser af æggebasser inden ægudtagning
salix skriver: ja det kan det sagtens da jeg var til første scanning efter begyndt på homoner var der 1 i venster og 3 på højer side som så ud af noget jeg blev som dig oppet i dosis og ved æg udtagning i går var der 10 ægblære og 13 æg blev det til så lige nu venter vi på at de ringer i morgen og fortæller hvor mange æg der er til at lægge tilbage i morgen... så den korte af den lange er at du skal nok få masser af æggebasser inden ægudtagning
Åse skriver: Aj hvor godt blev sådan lidt trist. Men nu er der så noget jeg ikke forstår, jeg forstod det sådan at 1 ægge blære indholdt 1 æg, og du skriver at du havde 10 blære og der var 13 æg, så der kan godt være flere æg i en blære???Nu skal jeg igen der hen på mandag så de kan se på hvordan det går, hvor lang tid går der nu sådan ca til ÆU???
Aj hvor godt blev sådan lidt trist. Men nu er der så noget jeg ikke forstår, jeg forstod det sådan at 1 ægge blære indholdt 1 æg, og du skriver at du havde 10 blære og der var 13 æg, så der kan godt være flere æg i en blære???Nu skal jeg igen der hen på mandag så de kan se på hvordan det går, hvor lang tid går der nu sådan ca til ÆU???
jeg ved kun hvad jeg fik af vide og da de tog æg ud lød det som der var ti blære og 13 æg... men jeg er åben for at jeg har hørt forkert var rimelig omtåget af medicin
jeg vil tror du ved næste scanning får tid til æu det gjore jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128