Mht hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
10 svar
2 synes godt om
18. oktober 2013

stjernehimmel

NU bliver jeg snart SKØR og har brug for erfaringer.

i august fik jeg en bio, og måneden efter fandt de 2 store cyster som vi håber vare forsvinder af sig selv... Mit hcg er blevet målt og var faldende....

nu nu har jeg endelig haft negative g-test men dagen efter kan eg igen svagt teste positiv på forskellige tidspunkter... Så kan der gå en dag igen hvor alle kan være klart negative..

igen en til morgen har eg testet svagt positiv.... Oven i døjer jeg med kvalme og kaste op ture på forskellige tidspunkter på dagen... Fik mens den 18 i sidste måned efter jeg var til scanning hvor de fandt cyster... Plejer at ha den 13... Men nu har jeg ik set noget til den i 1 måned :-(

er er der andre der har prøvet noget ligende... Selvfølgelig ville jeg ønske at testen blot blev mere positiv men tvivler.. Og helt ærlig NU bliver jeg snart skør og synes det er ret frusterende med skiftende negativ og positiv g-test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes helt sikkert at du ska kontakte din læge på mandag og be om at få taget en blodprøve!! Også stoppe med at teste indtil du har fået svar på blodprøver!! 

For at du er gravid! Vh stine

Anmeld

18. oktober 2013

stjernehimmel

StineW79 skriver:

Syntes helt sikkert at du ska kontakte din læge på mandag og be om at få taget en blodprøve!! Også stoppe med at teste indtil du har fået svar på blodprøver!! 

For at du er gravid! Vh stine

Ja der er vist ik andet for det... Blev ellers så glad da den først var negativ da jeg så var på nul igen og kroppen sig selv.... Snydt blev jeg

Anmeld

18. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
stjernehimmel skriver:

Ja der er vist ik andet for det... Blev ellers så glad da den først var negativ da jeg så var på nul igen og kroppen sig selv.... Snydt blev jeg

Ka jo også sagtens være at du er gravid igen, men at du ik er særlig langt henne!  Vh stine

Anmeld

2. november 2013

Manna

Hej Stjernehimmel.

Jeg håber alt er vel og er nysgerrig efter hvad der skete?

mvh. Manna

Anmeld

2. november 2013

Sandratoft

Må jeg lige spørge om hvad en bio er?

Anmeld

2. november 2013

stjernehimmel

Sandratoft skriver:

Må jeg lige spørge om hvad en bio er?

det er når du er gravid men mister tidligt.... jeg testede positiv men mistede på ca samme tidspunkt som alm mens skulle være kommet 

Anmeld

2. november 2013

stjernehimmel

Hej Stjernehimmel.

Jeg håber alt er vel og er nysgerrig efter hvad der skete?

mvh. Manna

Jeg er ikke gravid, og bare bumlet i en masse sygdom istedet :-(  lægen mente at det var hcg fra min bio og det var normalt den kunne skifte.... Testen ved lægen var os negativ.... Min krop er pt helt i udu og sengeliggende på stærk medicin.... Uden vi ved hvad grunden er 

Anmeld

2. november 2013

Manna

stjernehimmel skriver:

Jeg er ikke gravid, og bare bumlet i en masse sygdom istedet :-(  lægen mente at det var hcg fra min bio og det var normalt den kunne skifte.... Testen ved lægen var os negativ.... Min krop er pt helt i udu og sengeliggende på stærk medicin.... Uden vi ved hvad grunden er 

Årh din stakkel.
Det er jeg ked af at høre.
Jeg håber, du hurtigt bliver rask, så i kan komme videre med pb.
God bedring!

Anmeld

2. november 2013

stjernehimmel

Manna skriver:

Årh din stakkel.
Det er jeg ked af at høre.
Jeg håber, du hurtigt bliver rask, så i kan komme videre med pb.
God bedring!

Ja puha det er noget af en ongang..... Men er faktisk kommet i tanke om det var akkurat det samme da jeg ventede min datter Så er lidt spændt på om en test pludselig bliver positiv  

Og tak :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.