Øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
9 svar
7 synes godt om
18. oktober 2013

Sisse Vinther

Ja, jeg er efterhånden træt af al den negative energi (nu ved jeg godt at jeg selv kommer til at uddele en del af dette) men uanset hvad jeg skriver, føler jeg bare at folk pt. tromler mig ned.
Relaterer til ting jeg ikke har sagt, også selvom jeg derefter modargumenterer.
Og det fører til at jeg nu står og overvejer om jeg skal slette min profil. Jeg ved godt at det kommer til at gå ud over hjemmesiden, men jeg bliver så ked af det! Og det er de samme der gør det, og jeg ved ikke om de kører hates på mig, eller hvad der går galt, men jeg føler ihvertfald nærmest at det er verbal mobning i mild grad.
Og et eller andet sted lader jeg mig genere af alle dem der går ind og ser min profil, NETOP efter at disse kvinder har skrevet ting og sager og kørt ''hate'' på mig. Og det synes jeg er væmmeligt, for jeg er bange for at folk fordømmer mig på hvad andre mener.. Så enten vil jeg slette profilen, ellers bliver alle opslag i debat bare anonym, hvilket jeg også synes er ærgerligt, da jeg ikke ellers er bange for at stå frem med min mening.

Nå, men med venlige efterårshilsner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Sisse Vinther

Ja, jeg er efterhånden træt af al den negative energi (nu ved jeg godt at jeg selv kommer til at uddele en del af dette) men uanset hvad jeg skriver, føler jeg bare at folk pt. tromler mig ned.
Og det fører til at jeg nu står og overvejer om jeg skal slette min profil. Jeg ved godt at det kommer til at gå ud over hjemmesiden, men jeg bliver så ked af det! Og det er de samme der gør det, og jeg ved ikke om de kører hates på mig, eller hvad der går galt, men jeg føler ihvertfald nærmest at det er verbal mobning i mild grad.
Og et eller andet sted lader jeg mig genere af alle dem der går ind og ser min profil, NETOP efter at disse kvinder har skrevet ting og sager og kørt ''hate'' på mig. Og det synes jeg er væmmeligt, for jeg er bange for at folk fordømmer mig på hvad andre mener.. Så enten vil jeg slette profilen, ellers bliver alle opslag i debat bare anonym, hvilket jeg også synes er ærgerligt, da jeg ikke ellers er bange for at stå frem med min mening.

Undskyld al det negative....
Og det er selvfølgelig heller ikke kun her på Baby.dk
Tror bare jeg er inde i en dum følsom fase.

Anmeld

18. oktober 2013

AnthonsMor

Sisse Vinther skriver:

Jeg tror du skal lære at sætte et filter på..
Tit og ofte handler det slet ikke om, at folk egentlig vil dig noget negativt, men at deres skrivesprog er meget hårdt, hvilket jeg også selv har haft svært ved da jeg var yngre..

Så negative kommentarer skal du "bare" overse også videre i teksten

Du må absolut ikke lade "netvenner" gå dig på!

Anmeld

18. oktober 2013

Sisse Vinther

AnthonsMor skriver:

Jeg tror du skal lære at sætte et filter på..
Tit og ofte handler det slet ikke om, at folk egentlig vil dig noget negativt, men at deres skrivesprog er meget hårdt, hvilket jeg også selv har haft svært ved da jeg var yngre..

Så negative kommentarer skal du "bare" overse også videre i teksten

Du må absolut ikke lade "netvenner" gå dig på!

Det kan da i grunden godt være du har ret.
Tak for tippet

Anmeld

18. oktober 2013

AnthonsMor

Sisse Vinther skriver:

Det kan da i grunden godt være du har ret.
Tak for tippet

Det er svært, og det tager tid at lære, men det kan lade sig gøre..

Og nu når du er gravid, så er det nok 70% dine hormoner der styrer, om du bliver ramt af det folk skriver eller ej

Så jeg synes ikke du skal "give op"

Anmeld

18. oktober 2013

Mor til Majbørn

Jeg forstår dig godt! Jeg synes altså også nogle gange, der bliver tolket lovligt meget på det man siger.

I en dialog omkring frygt for smerter, blev jeg f.eks. haglet ned (i min tidligere profil) fordi jeg sagde, at jeg ikke synes 'generel angst automatisk skulle udløse kejsersnit, da vi alle er bange for at føde'

... skal jeg lige love for, at jeg fik alle dem med angst-diagnoser på ryggen! Og det var jo slet ikke det jeg mente, jeg mente jo bare 'at være bange' - men brugen af ordet 'Angst' havde åbenbart en helt anden effekt.... J*sus...

Anmeld

18. oktober 2013

LMX

Ååårh Sweety... Ked af du har det sådan.. Det er tit så svært på skrift. Tit bliver man misforstået og man mistolker andres svar. Man overanalyserer.. Og især nu hvor du venter en lille bæbs, så sidder hormonerne løst udenpå tøjet.

Husk på at folk herinde kender dig ikke... Du må ikke lade dig kue..

Kæmpe krammer herfra.. 

PS.. hold dig evt til vores facebookgruppe.. Der føler jeg at der altid er en god stemning?

Anmeld

18. oktober 2013

Eliza

LMX skriver:

Ååårh Sweety... Ked af du har det sådan.. Det er tit så svært på skrift. Tit bliver man misforstået og man mistolker andres svar. Man overanalyserer.. Og især nu hvor du venter en lille bæbs, så sidder hormonerne løst udenpå tøjet.

Kæmpe krammer herfra.. 

PS.. hold dig evt til vores facebookgruppe.. Der føler jeg at der altid er en god stemning?

Enig i den gode stemning på fb
Der holder jeg mig mere, nu hormonerne bruser.
Der sidder alle trods alt i samme lille gyngende hormonbåd

Anmeld

18. oktober 2013

Sisse Vinther

LMX skriver:

Kæmpe krammer herfra.. 

Ja, det er jeg helt enig i!
Facebookgruppen er fantastisk!

Tak for krammer
Tror jeg vil se gennem fingre med de hårde ord, og prøøøøve at smile af det.

Anmeld

18. oktober 2013

Sisse Vinther

Mor til Majbørn skriver:

Jeg forstår dig godt! Jeg synes altså også nogle gange, der bliver tolket lovligt meget på det man siger.

I en dialog omkring frygt for smerter, blev jeg f.eks. haglet ned (i min tidligere profil) fordi jeg sagde, at jeg ikke synes 'generel angst automatisk skulle udløse kejsersnit, da vi alle er bange for at føde'

... skal jeg lige love for, at jeg fik alle dem med angst-diagnoser på ryggen! Og det var jo slet ikke det jeg mente, jeg mente jo bare 'at være bange' - men brugen af ordet 'Angst' havde åbenbart en helt anden effekt.... J*sus...

Ja, nemlig, det er det jeg mener!
Men ja, jeg har bildt mig selv ind at det er nogens opgave at skulle tromle folk, sådan så man kan se hvem der er de søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.