Barn blevet 18 i oktober

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
7 svar
2 synes godt om
18. oktober 2013

wamse

Min søn blev 18 her d. 8/10 og jeg troede faktisk at der ville komme den sidste børne-ungeydelse for ham i dag. Da han blev født, fik jeg nemlig ikke børnepenge i oktober, da han jo ikke var før d. 1/10, men fik dengang af vide, at jeg så ville få denne her gang 18 år senere - ja super hukommelse

Men jeg har ikke fået for ham, men ville i ikke også tro, at jeg skulle når han er født inde i den periode - altså 1 oktober til 1 januar?

Ved godt at jeg kan ringe til dem, men de er ikke åbne endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Carina:-)

Dem får du ikke.

Har en der er født i januar,og fik bp første gang i april.

Men ingenting i januar det år han fyldte 18

Anmeld

18. oktober 2013

Holbæktrunten

wamse skriver:

Min søn blev 18 her d. 8/10 og jeg troede faktisk at der ville komme den sidste børne-ungeydelse for ham i dag. Da han blev født, fik jeg nemlig ikke børnepenge i oktober, da han jo ikke var før d. 1/10, men fik dengang af vide, at jeg så ville få denne her gang 18 år senere - ja super hukommelse

Men jeg har ikke fået for ham, men ville i ikke også tro, at jeg skulle når han er født inde i den periode - altså 1 oktober til 1 januar?

Jeg tror heller ikke vi får dem.

Fødte lillepigen i fredags, men havde termin d 1 - så havde håbet jeg kunne "nå" det.

Synes faktisk at det er snyd - alle børn burde jo få samme beløb over årene...

Anmeld

18. oktober 2013

wamse

Carina:-) skriver:

Dem får du ikke.

Har en der er født i januar,og fik bp første gang i april.

Men ingenting i januar det år han fyldte 18

Ok :-) jamen så er jo bare sådan det er :-)

Kan huske at jeg dengang fik af vide, at jeg ville få i oktober det år han ville blive 18, men det er så ikke rigtigt :-)

Anmeld

18. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Din søn var 17 år, da kørslen blev lavet den sidste dag i september, som kunne ikke forestille mig, at du ikke får dem.

Anmeld

18. oktober 2013

Tin

Profilbillede for Tin
wamse skriver:

Min datter blev 18, her den 9/10, og jeg har fået....dog ikke det fulde beløb, men knap 300kr. I den alder bliver de jo udbetalt en gang om mdr , og beløbet er knap 900kr om mdr, tænker der er modregnet, da hun jo har fødselsdag ml 2 perioder • 20/9 -20/10.

Anmeld

18. oktober 2013

wamse

Så har jeg snakket med dem, og det var en fejl
Jeg manglede også min ydelse som enlig forsørger, som jeg også får i næste uge

Anmeld

18. oktober 2013

lycly

Jeg er fra 8. april og mine forældre fik ikke børnepenge den måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.