Børnepenge - udbetaling fra Skat ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
17 svar
10 synes godt om
18. oktober 2013

Swerg

Tjekkede lige kontoen Idag, og der står jeg har fået penge fra skat.. 

"Udbetaling fra SKAT 3.400,-" ca. 

Konmer børbepenge fra skat ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Swerg

Swerg skriver:

Tjekkede lige kontoen Idag, og der står jeg har fået penge fra skat.. 

"Udbetaling fra SKAT 3.400,-" ca. 

Konmer børbepenge fra skat ??? 

Hov, var lige lidt hurtig .. Har fået det undersøgt

Anmeld

18. oktober 2013

MorTilGustav

Hvad fandt du ud af? Her er det det samme, og jeg er pænt forvirret.. Børnetilskuddet er kommet, men der står 3308 kr fra SKAT

Anmeld

18. oktober 2013

twinny

Så er det vel fordi I har skyldt penge til dagsinst. Eller lign? 

Anmeld

18. oktober 2013

skatja

jeg kan slet ikke logge ind på min netbank. hvad sker der med systemerne i dag?? nogen der ved det?

Anmeld

18. oktober 2013

stjernehimmel

skatja skriver:

jeg kan slet ikke logge ind på min netbank. hvad sker der med systemerne i dag?? nogen der ved det?

Hvis du har Nordea så er den helt nede de nægter at melde noget ud men en har set på tv 2 at det tidligst køre imorgen  

Anmeld

18. oktober 2013

Michelle88

På min netbank står der børne- og ungeydelse, og når jeg går ind i den står der at det er fra udbetaling danmark..

Anmeld

18. oktober 2013

Victoriasmor88

Det står på borger.dk. At hvis man har gæld til skat uanset hvad så skal børnepengene gennem skat.. Der kan skat så trække dem hvis du har gæld til daginstitution, hvis di har andet gæld bliver de bare udbetalt som normalt, det et dog bare skat der udbetaler dem fordi at du har en eller anden for for gæld hos skat.

Anmeld

18. oktober 2013

MorTilGustav

Prinsesse2ben skriver:

Det står på borger.dk. At hvis man har gæld til skat uanset hvad så skal børnepengene gennem skat.. Der kan skat så trække dem hvis du har gæld til daginstitution, hvis di har andet gæld bliver de bare udbetalt som normalt, det et dog bare skat der udbetaler dem fordi at du har en eller anden for for gæld hos skat.

Meget mystisk. Så må jeg have skyldt dem 94 kr uden at vide hvorfor, for har ingen info/rykkere modtaget fra dem

Anmeld

18. oktober 2013

Swerg

Jeg har ski ingen gæld ... Nåh. Men kommet er de .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.