Knuder i armhulen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.533 visninger
10 svar
4 synes godt om
17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Av for den da.. for en måned siden fik jeg meget hævede lymfe knuder eller hvad det hedder i begge armhuler.. tænkte det nok gik over.. har gået en måned nu hvor de er fandet i størrelse.. men så imorges var den i den ene armule hævet mere op og gjorde så ondt når bh trykkede mod eller lignende.. gør forsat ondt når jeg trykker.. 
Nogen som kender til det?? Jeg frygter jo kræft eller noget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

???

Anmeld

17. oktober 2013

Jibbe

Hver gang jeg er syg eller stresset har jeg hævede lymfeknuder i armhulen. Synes du skal ringe og blive tjekket af din læge. Her er der intet men få det tjekket. Det er ikke sjovt at gå og fantasere om kræft osv!

Anmeld

17. oktober 2013

lineog4

Har det nærmest kronisk og har fået det tjekket netop pg angsten for kræft... Der var intet.

Men synes da klart du skal få det tjekket

Anmeld

17. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Afsted til lægen og få det tjekket

Anmeld

17. oktober 2013

ESV

Anonym skriver:

Av for den da.. for en måned siden fik jeg meget hævede lymfe knuder eller hvad det hedder i begge armhuler.. tænkte det nok gik over.. har gået en måned nu hvor de er fandet i størrelse.. men så imorges var den i den ene armule hævet mere op og gjorde så ondt når bh trykkede mod eller lignende.. gør forsat ondt når jeg trykker.. 

Få det tjekket hos lægen. Jeg vil lige sige at man kan godt få bylder der minder om knuder det har jeg selv haft under begge arme på samme tid. Men hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt!

Anmeld

18. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Det er meget normalt med hævede lymfeknuder under armene og højst sandsynligt totalt ufarligt. 

Jeg fik det på et tidspunkt. Skiftede deodorant, og det gik over med det samme.

Anmeld

18. oktober 2013

Lone Jakobsen

jeg ville også få det checket for en sikkerheds skyld. har selv prøvet det en gang...og jeg var også meget bange for at det var kræft. men de var bare en lymfeknude.

Anmeld

18. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Få ringet til lægen og beskriv størrelse, masse (er de hårde eller bløde?) mm. og få en tid hvor han/hun kan se og vurdere.

Jeg fik fjernet en bruskknude i nakken, fordi min krop  var begyndt at danne knogle rundt om, og det sad og trykkede på nogle nerver, så dele af min krop kunne finde på at blive ''slap'' i utide.

held og lykke frem over. Og  for at det ikke er noget alvorligt.

Anmeld

18. oktober 2013

Hullabullabulla

Jeg har kun prøvet det en gang men det viste sig at være fordi jeg havde fået kyssesyge..

afsted til lægen med dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.