Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor kan nogen teste positiv I uge 3+ og andre først 4+ eller efter?
Har testet negativ idag, men kan først rigtig teste d. 19, hvor stor er chancen for at den bliver positiv?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Det er fordi nogle danner stoffet HCG hurtigere i kroppen end andre, der er også nogle der først kan teste meget sent i deres graviditet.
Chancen er der fingre for du snart får en positiv test.
Hilsen mig
babyonboard skriver: Hej Det er fordi nogle danner stoffet HCG hurtigere i kroppen end andre, der er også nogle der først kan teste meget sent i deres graviditet. Chancen er der fingre for du snart får en positiv test. Hilsen mig
Mange tak for dit svar
Jeg håber også hihi. Er bare dum at teste før. Men det kribler jo i en
Anonym skriver: Mange tak for dit svar Jeg håber også hihi. Er bare dum at teste før. Men det kribler jo i en
Det var så lidt.
Uhh det kender jeg godt, testede også altid før tid, men det er jo fordi man håber så inderligt på at nu er den der.
babyonboard skriver: Det var så lidt. Uhh det kender jeg godt, testede også altid før tid, men det er jo fordi man håber så inderligt på at nu er den der.
Ja lige præcis, og lige skuffet bliver man hver gang hehe
Anonym skriver: Hvorfor kan nogen teste positiv I uge 3+ og andre først 4+ eller efter? Har testet negativ idag, men kan først rigtig teste d. 19, hvor stor er chancen for at den bliver positiv?
Jeg testet 3 dage før tid som var negativ, men endte med en positiv test på testdagen.
så ..
Rødhætte skriver: Jeg testet 3 dage før tid som var negativ, men endte med en positiv test på testdagen. så ..
Det var lige sådan et svar jeg havde brug for
Havde du nogen symptomer? Og testede dagene op til altså fra 3 dage før og frem, eller ventede du til testdag?
Anonym skriver: Det var lige sådan et svar jeg havde brug for Havde du nogen symptomer? Og testede dagene op til altså fra 3 dage før og frem, eller ventede du til testdag?
Jeg troede ikke jeg var gravid, så testet først igen på tesdagen. Jeg begyndte at få lidt ømmebryster fredag aften og testet positiv lørdag morgen
Rødhætte skriver: Jeg troede ikke jeg var gravid, så testet først igen på tesdagen. Jeg begyndte at få lidt ømmebryster fredag aften og testet positiv lørdag morgen
Hvor dejligt
Jeg ville ønske jeg kunne vente til lørdag, men er i tvivl hehr
Anonym skriver: Hvor dejligt Jeg ville ønske jeg kunne vente til lørdag, men er i tvivl hehr
Hvis du kan synes jeg også du skal vente. På den måde er du mere sikker på resultatet
Den er der på lørdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128