Så teknik dum er jeg normalt ikke!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Men hvor føler jeg mig virkelig fatsvag lige nu I går fik jeg en ny arbejdstelefon. En rigtig fancy en, der kan en masse jeg ikke skal bruge Nå men først bruger jeg 10 min bare for at få sim-kortet i og bagefter yderligere 10 for at få batteriet på plads Og så skal den oplades. Jeg mener...hvor svært kan det være at proppe et stik i numsen på telefon og lade op?!!? Det er åbenbart en mindre videnskab, for jeg har haft telefonen siden kl 10 i går formiddag, og jeg har STADIG ikke fundet fidusen Jeg kan gøre det via min computer, men ikke en stikkontakt Føler mig godt nok som en elektronik spasser pt. Jeg har søgt på nettet efter en manual - og fundet den - men det hjælper ikke en dyt HADER MOBILTELEFONER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

AstridM

Hvad er det for en ??

Anmeld

22. juli 2009

LauraLW

Jeanne skriver:

Men hvor føler jeg mig virkelig fatsvag lige nu I går fik jeg en ny arbejdstelefon. En rigtig fancy en, der kan en masse jeg ikke skal bruge Nå men først bruger jeg 10 min bare for at få sim-kortet i og bagefter yderligere 10 for at få batteriet på plads Og så skal den oplades. Jeg mener...hvor svært kan det være at proppe et stik i numsen på telefon og lade op?!!? Det er åbenbart en mindre videnskab, for jeg har haft telefonen siden kl 10 i går formiddag, og jeg har STADIG ikke fundet fidusen Jeg kan gøre det via min computer, men ikke en stikkontakt Føler mig godt nok som en elektronik spasser pt. Jeg har søgt på nettet efter en manual - og fundet den - men det hjælper ikke en dyt HADER MOBILTELEFONER

der er ikke en lille "flap" på siden eller i enden som skal vippes ud/op? Sådan en havde jeg nemlig engang...

Anmeld

22. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
AstridM skriver:

Hvad er det for en ??

En HTC S740

Anmeld

22. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
LauraLW skriver:

der er ikke en lille "flap" på siden eller i enden som skal vippes ud/op? Sådan en havde jeg nemlig engang...

Nej jeg skal sætte et usb stik i numsen og det virker fint på computeren, men når jeg sætter adaptoren i kontakten, sker der ikke noget som helst

Anmeld

22. juli 2009

LauraLW

Jeanne skriver:

Nej jeg skal sætte et usb stik i numsen og det virker fint på computeren, men når jeg sætter adaptoren i kontakten, sker der ikke noget som helst

Dumt spørgsmål: Er der kun den ene adaptor?

Anmeld

22. juli 2009

AstridM

Det lyder faktisk som om den er i stykker.

Jeg har haft en for en meget kort bemærkning og det er meget lige til, det lyder som om den er defekt.

Anmeld

22. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
AstridM skriver:

Det lyder faktisk som om den er i stykker.

Jeg har haft en for en meget kort bemærkning og det er meget lige til, det lyder som om den er defekt.

Det var da dejligt at høre. Jeg troede virkelig at jeg havde mistet min logiske sans

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.