Æu... av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. oktober 2013

salix

ja så fik jeg høstet æg... og hold da k... det gjorde ondt og jeg ligger bare i min seng nu og kan intet pga. både kvalme og smerter.... men ud af 10 ægblære høstede de 13 brugbare æg, desværre har høj feber og stress ved min dejlige mand haft den betydning at vi skal ha mico noget for at være sikkere på at flest mulige æg bliver befrugtet.... så nu venter vi bare på lørdag morgen hvor vi forhåbeligt får afvide at der er 2 gode æg til oplægning og noget til frys for kunne godt leve med at undgå enu en æu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

CroQuis

Ja ÆU er frygteligt... 

Den ene gang (har været igennem 3) fik de ikke lokalbedøvet mig ordentligt i den ene side... Fuuuuuuuck det gjorde ondt da de begyndte at tage æg ud (mangler en av-smiley)..

Krydser for der er to guldæg til jer på lørdag 

Anmeld

17. oktober 2013

salix

CroQuis skriver:

Ja ÆU er frygteligt... 

Den ene gang (har været igennem 3) fik de ikke lokalbedøvet mig ordentligt i den ene side... Fuuuuuuuck det gjorde ondt da de begyndte at tage æg ud (mangler en av-smiley)..

Krydser for der er to guldæg til jer på lørdag 

ej puha kan slet ikke forstille mig hvor ondt må ha gjort....  og ja der mangler virkelig en ha ondt smily ( og hvor forkert er det heder en smily)

Anmeld

17. oktober 2013

tweety2060

pøj pøj med det hele

Anmeld

17. oktober 2013

salix

tweety2060 skriver:

pøj pøj med det hele

Takker  også selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.