Astmatisk bronkitis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Ida cornerup

Ja det er noget være noget

Godt der er noget der hjælper 

er det mon singulair du mener, som tyggetaelet  Det er hun hvist ikke stor nok til at få

Meen det går da fremad

Også god bedring til jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

MichaelaT

Heii.... 

Min søn på 13 mdr er li blevet erklæret AB barn og vi har fået Bricanyl til ham. Men nu vill han ikk sove i sin seng mere når kl bliver 03-04 om morgen vågner han og skriger og vill ikk sove i sin egen seng mere. Det meget frustrende. Er der nogen a jer der har samme problem. For han er sinsyg træt men der går alligevel 1 1/2 time før han falder hen i vores seng til tider. og det uanset hva kl vi putter ham så vågner han mit nat. Og han ska i dagpleje pisse træt fordi han ikk sover igennem mere. Og det jo skide synd for ham. ��

Anmeld

14. december 2013

Ida cornerup

min pige døjer faktisk ikke så med, ik at kunne sove.

men har godt hørt at det kan være et problem, fordi bricalyl/ventoline gir lidt uro i kroppen Håber de går over

Anmeld

14. december 2013

FruJacobsen

Vores søn fik konstateret AB for 6 måneder siden. Et par dage efter opdagede vi, at der var skimmelsvamp i huset. Vi flyttede 1 måned senere og vores søn stoppede med sin medicin og blev erklæret rask efter ca. 3 uger. Så jeg kan bare anbefale, at I altid sørger for at have et godt indeklima og er sikre på, at der ikke gemmer sig svamp nogle steder

Anmeld

14. december 2013

Ida cornerup

ok... Altså hun er bleve allegi testet, og der reagerede hus ikke på skimmelsvamp, men ja derfor kan det vel godt være dårligt indeklima

Må da lige få det tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.