akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. oktober 2013

Anonym trådstarter

God aften 

Håber stadig der er lidt oppe endnu og kan hjælpe mig. Jeg leder af kroniske smerter i min ene skulder, kan ikke være nogle steder for smerter. Har Været på tre sygehuse, de kan ikke finde årsagen til mine smerter, og derfor gider de ikke bruge mere tid på mig

Jeg får intet smertestillende for det, min læge vil ikke hjælpe mig. Er der nogle som har haft ondt i skulderen, kroniske smerter? Som har prøvet akupunktur? 

Har selv prøvet fysioterapi og Været ved kiropraktor, det hjalp absolut ikke. 

Er der nogle som kender nogle akupunktør i Vestsjælland? Gerne i Kalundborg, Gørlev, Svebølle området.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Team Putte

Anonym skriver:

God aften 

Håber stadig der er lidt oppe endnu og kan hjælpe mig. Jeg leder af kroniske smerter i min ene skulder, kan ikke være nogle steder for smerter. Har Været på tre sygehuse, de kan ikke finde årsagen til mine smerter, og derfor gider de ikke bruge mere tid på mig

Jeg får intet smertestillende for det, min læge vil ikke hjælpe mig. Er der nogle som har haft ondt i skulderen, kroniske smerter? Som har prøvet akupunktur? 

Har selv prøvet fysioterapi og Været ved kiropraktor, det hjalp absolut ikke. 

Er der nogle som kender nogle akupunktør i Vestsjælland? Gerne i Kalundborg, Gørlev, Svebølle området.

Jyderup fysioterapi giver også akupunktur og de er rigtig søde allesammen en mulighed måske har ikke selv prøvet det på skulderen dog..

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tak. Jeg vil lige se deres hjemmeside lidt an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.