Hus til salg, 5min fra Aars by.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
17 svar
10 synes godt om
16. oktober 2013

MKuhr

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

AnthonsMor

MKuhr skriver:

http://www.danbolig.dk/Privat/KoebBolig/Soeg-Bolig /VisBolig/?propertyid=258V1300091&brokerid=258

tag et kig vi har lige sat huset til salg.

Av min arm, hvor er det bare totalt lækkert!

Anmeld

16. oktober 2013

MKuhr

AnthonsMor skriver:

Av min arm, hvor er det bare totalt lækkert!

Tak vi er også utroligt glade for det. det er virkelig et lækkert hus, men vi vil bare gerne længere syd på

Anmeld

16. oktober 2013

AnthonsMor

MKuhr skriver:

Tak vi er også utroligt glade for det. det er virkelig et lækkert hus, men vi vil bare gerne længere syd på

Det ligger også liiiige langt nok fra Viborg til, at det vil være aktuelt, men måtte bare sige at det er totalt lækkert!!

Anmeld

16. oktober 2013

MKuhr

AnthonsMor skriver:

Det ligger også liiiige langt nok fra Viborg til, at det vil være aktuelt, men måtte bare sige at det er totalt lækkert!!

omkring 30-40km ca 30 min ca vi har tit brugt Viborg i stedet for at køre til Aalborg da det er tættere og har en masse udemærkede restauranter synes ikke det er galt.

jo tak

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er du vimmer for et hus til den pris!!!! Her hvor vi lurer på huse, kan vi nærmest kun få et lettere håndværkertilbud til de penge, eller også er det på størrelse med et frimærke  Det er ikke nemt at elske byen 

Anmeld

16. oktober 2013

Bshizzle

Skønt hus...! 

Meget åbent og lyst 

Ærgeligt man ikke kan flytte huset til Fyn 

For billigt syntes jeg det er! 

Anmeld

16. oktober 2013

MKuhr

Mor11 skriver:

Er du vimmer for et hus til den pris!!!! Her hvor vi lurer på huse, kan vi nærmest kun få et lettere håndværkertilbud til de penge, eller også er det på størrelse med et frimærke  Det er ikke nemt at elske byen 

Hvor kigger i hus? ja det er helt vildt så stor forskel der er på husene om de ligger på landet eller om de ligger i byen. Vi elsker dog landet og vil aldrig ind til byen igen

Anmeld

16. oktober 2013

MKuhr

Bshizzle skriver:

Skønt hus...! 

Meget åbent og lyst 

Ærgeligt man ikke kan flytte huset til Fyn 

For billigt syntes jeg det er! 

ja prisen er super hehe ja det kunne have været smart

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MKuhr skriver:

Hvor kigger i hus? ja det er helt vildt så stor forskel der er på husene om de ligger på landet eller om de ligger i byen. Vi elsker dog landet og vil aldrig ind til byen igen

Omkring Odense helst inden for kommunen. Og ikk for langt fra centrum. Helst cykelsfstand faktisk  

Men vi kan nok ikk få det hele med den indtægt vi ender på når kæresten er færdig med at læse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.