Hvor lang er jeres cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. oktober 2013

JGeo

Hej alle

hvor lange har jeres cyklus været fra P-pille stop til graviditet?

Og hvor mange cyklusser havde I før der var gevinst? 

Min første cyklus var på 46 dage og er nu i min anden cyklus på dag 34, og stadig ingen menses endnu.

Øv det er træls min cyklus skal være så lang  Men det kan jo nå at ændre sig. Vi er ikke begyndt på PB endnu, men har planer om at påbegynde det om et par måneder  Håber derfor min cyklus kan nå at blive nogenlunde stabil (og ikke for lang).

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

CroQuis

Ca 28-29 dage i en cyklus uden p-piller.. Og tog tjaaa 24 cyklusser (inkl 3 i behandling) at blive gravid 

Anmeld

19. oktober 2013

JGeo

CroQuis skriver:

Ca 28-29 dage i en cyklus uden p-piller.. Og tog tjaaa 24 cyklusser (inkl 3 i behandling) at blive gravid 

Sikke en omgang I har været igennem så.. Hvor er det dejligt for jer, at det endelig er lykkedes 

Anmeld

19. oktober 2013

CroQuis

JGeo skriver:

Sikke en omgang I har været igennem så.. Hvor er det dejligt for jer, at det endelig er lykkedes 

Ja det var ikke lige det vi forventede, da vi gik igang  Men rart når det er lykkedes 

Anmeld

19. oktober 2013

Frk.S

Min cyklus lå hel stabilt på 28 dage i de måneder det tog at blive gravid. Der gik under 4 mdr. fra jeg tog den sidste pille til jeg stod med en positiv test. 

Ca. 4 mdr. efter fødslen af min datter vendte min mens tilbage - og har siden da (knap 2 år) igen ligget stabilt med en cyklus på 28 dage. 

Held og lykke med PB når i begynder.

Anmeld

19. oktober 2013

Rødhætte

JGeo skriver:

Hej alle

hvor lange har jeres cyklus været fra P-pille stop til graviditet?

Og hvor mange cyklusser havde I før der var gevinst? 

Min første cyklus var på 46 dage og er nu i min anden cyklus på dag 34, og stadig ingen menses endnu.

Øv det er træls min cyklus skal være så lang  Men det kan jo nå at ændre sig. Vi er ikke begyndt på PB endnu, men har planer om at påbegynde det om et par måneder  Håber derfor min cyklus kan nå at blive nogenlunde stabil (og ikke for lang).

På forhånd tak 

Det lyder (desværre) helt normalt din cyklus. Efter jeg stoppet med p piller svingede min cyklus imellem 31-44 dage. jeg blev gravid i min 6 cyklus med hjælp fra æl test. Held og lykke!

Anmeld

20. oktober 2013

Astrid1984

Denne gang var min første cyklus 43 dage. Blev gravid på anden cyklus, som nok cirka var 36-38 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.