En kort pause herfra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

Baby-Dreamer

AnthonsMor skriver:

Tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Baby-Dreamer

Håber skriver:

Tak..

Anmeld

16. oktober 2013

Baby-Dreamer

Carina:-) skriver:

Tak..

Anmeld

16. oktober 2013

Baby-Dreamer

modesty skriver:

Vi var kun i lang protokol og ja, det er irriterende med de ekstra ventetider og ferier der kan komme i vejen. Det var vi også ude for.

Se det på den lyse side: Du har haft en bio/SA, og det er et rigtigt godt tegn. Næsten alle der har haft en afbrudt graviditet, ender med en fuldbåren graviditet.

Pøj pøj med jeres videre forløb.

Tak for de opmuntrende ord..

Jeg håber af hele mit hjerte at du har ret..

Anmeld

16. oktober 2013

Baby-Dreamer

Maja84 skriver:

Tak..

Anmeld

16. oktober 2013

Baby-Dreamer

CroQuis skriver:

Årrrh kan sagtens følge dig  

Er også blevet behandlet på OUH - alle 3 gange ICSI.

1. gang var kort protokol med Gonal-F - Gravid men udenfor livmoderen

2. gang var også kort med Gonal-F - negativ

3. gang valgte de så at give mig lang protokol med Puregon..

Jeg var fuldstændig væk - kunne slet ikke overskue at skulle prøve nye hormoner, samt den ekstra ventetid i det forsøg... Og var hammer skuffet over deres valg, da jeg jo var blevet gravid én gang på kort protokol...

Blev så gravid 3. gang og der er 13 uger til vi møder vores lille baby! 

Så hold ud, selvom jeg ved det er pisse hårdt.. Men det skal nok lykkes jer! 

Tillykke.. 

Håber også at 3. Gang er lykkes gang for os..

Anmeld

16. oktober 2013

Baby-Dreamer

Malene76 skriver:

Det er jeg så ked af at høre. Det stinker helt ubeskriveligt at være i behandling! Det er den hårdeste belastning, jeg nogensinde har mødt. Jeg ville bare sende dig en tanke med en masse opmuntring og en masse styrke.. Jeg har været der. Det er så hårdt! Vi er nu lige gået i gang 2. gang her i lørdags.

KH Malene

Jeg ville ikke engang ønske det for min værste fjende.. 

Tak for de søde ord..

Anmeld

16. oktober 2013

modesty

Tak for de opmuntrende ord..

Jeg håber af hele mit hjerte at du har ret..

Ordene kommer fra overlægen på Rigets fertilitetsafdeling - og i mit tilfælde havde han i hvert fald ret.  

Anmeld

17. oktober 2013

gædde/gitte

Baby-Dreamer skriver:

Jeg tager en kort pause herinde fra.. 

Fik mit opkald fra OUH i eftermiddags.. Selvfølgelig negativ, men det viste jeg jo godt, så det tog jeg ikke så tungt.. 

Men så skulle vi jo snakke om videre forløb.. De vil kun give mig en lang protokol.. Da vores første forsøg endte uden ÆO og det var kort protokol.. Og vores andet forsøg gav top kvalitet æg, og en graviditet (som desværre gik til).. Og det var lang protokol.. 

Men sagen er, at første forsøg var IVF, andet førsøg ICSI.. Første forsøg fik jeg Gonal-f, andet forsøg fik jeg Puregon.. Så de kan jo ikke sammenlignes.. I hvert fald ikke i mit hovede.. Ikke desto mindre er det det de har valgt at gå ud fra derovre..

Men det jeg ikke kan forene mig med pt er at pga deres juleferie betyder lang protokol, at vi skal vente til januar.. 

Jeg kan ikke samle mig, er klar til at give op, og kan slet ikke være til for tårer lige nu.. Så jeg tager lidt kvali tid med mig selv.. Så ikke mere fra mig for nu..

Held og lykke til alle mens jeg er væk.. Og tusind tak for alt den hjælp i har givet mig..

Måske vi skulle give hinanden en

Jeg skal helst ha mens på fredag i næste uge(den sidste chance for tilmelding!!!) - ellers må også vente til januar med at prøve IVF

Skal vi vædde flødeboller på at min mens kommer om lørdagen

Min chefs responce til dette(han spørger meget) " nå.... ja men der er vel heller ingen grund til at forhaste sig igennem forsøg" - det var tæt ved at jeg slog ham ihjel - lige der ved julebordet!!! (ja vi havde julefrokost i sidste uge)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.