Ideer til pakkekalenderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

Kay

Happiness skriver:

Tænker også selv flere biler. Det er hittet herhjemme. Eller traktor, busser og lastbiler er.... Så kan man se man bor på landet

Må til Hillerød i tigerbutikken. Tænkte bare det var nemmere at handle på nettet  

meget lettere men også dyrere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Happiness

MoarHvidovre skriver:

Strømper, underbukser, undertrøjer, rosinpakker, tatoveringer, klistermærker, legemad (en pakke kan sagtens deles op til flere dage).

Jeg er også igang med, at lave pakkekalender til min dreng på 6 år og min pige på 4 år og 7 mdr. Synes helt klart, at det er nemmere, at finde noget til min datter end til min dreng.

Ja tænker også det er nemmere til en pige. Der kan man købe hårpynt og sådan til rimelige penge... 

Tror jeg må finde noget legemad. Han har bare så meget Men leger så også en del med det...

Anmeld

16. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Happiness skriver:

Ja tænker også det er nemmere til en pige. Der kan man købe hårpynt og sådan til rimelige penge... 

Tror jeg må finde noget legemad. Han har bare så meget Men leger så også en del med det...

ja, man kan købe hårpynt i alle afskygninger, små nusseting mv. Jeg har ikke problemer med, at finde ting til hende som ikke koster så meget, men det har jeg til gengæld til min dreng.

Men altid en god ide, at gå i gang tidligt, så man kan finde noget som er på tilbud

Anmeld

16. oktober 2013

Muffinmus

Af erfaringer ved jeg tingene ender i store kasser, går i stykker eller bliver smidt ud.
Så, bi har kun adventsgaver herhjemme, heller en dejlig Disney dvd end fem hoppebolde eller lign så derfor valgte vi fire større gaver i stedet for 24 små ofte lidt ligegyldige ting
Men, skal man have det indkøbt så er søstrene grene jo et af de mest oplagte steder, sammen med Tiger, at handle ind
Men igen, til den pris pr styk, får man ikke meget.

Anmeld

16. oktober 2013

Happiness

MariaE skriver:

Af erfaringer ved jeg tingene ender i store kasser, går i stykker eller bliver smidt ud.
Så, bi har kun adventsgaver herhjemme, heller en dejlig Disney dvd end fem hoppebolde eller lign så derfor valgte vi fire større gaver i stedet for 24 små ofte lidt ligegyldige ting
Men, skal man have det indkøbt så er søstrene grene jo et af de mest oplagte steder, sammen med Tiger, at handle ind
Men igen, til den pris pr styk, får man ikke meget.

Sidste år fandt vi adventsgaver til samme priser, og de bliver stadig brugt Så vi har gode erfarringer med det. 

Men vores dreng kan også godt blive ekstremt glad for en ballon og lege med den til den går i stykker Han bliver selv glad for et par underbukser  

Det er også mere ideen bag. At vi hver morgen skal kigge i nissen sammen, og pakke pakken ud. 

Anmeld

16. oktober 2013

Happiness

MoarHvidovre skriver:

ja, man kan købe hårpynt i alle afskygninger, små nusseting mv. Jeg har ikke problemer med, at finde ting til hende som ikke koster så meget, men det har jeg til gengæld til min dreng.

Men altid en god ide, at gå i gang tidligt, så man kan finde noget som er på tilbud

Ja, jeg tror at jeg vil gå igang endnu tidligere næste år. Og så kigge på loppemarkeder. Der får man jo tit helt fine ting til 15kr.

Anmeld

16. oktober 2013

Znoopy.dk

Hej Happiness

Her er lidt inspiration fra vores shop:

4 puslespil for 79,95. Kan jo så deles op i fire pakker

Mundharpe - vælg mellem 3 farver. 24,95.

Wallstickers med motorcykler, 29,95. Topseje

Stjerner - selvlysende, 34 stk. 24,95.

Delfiner - selvlysende, 8 stk., 19,95

Sprøjtedyr til badekarret. 4 stk for 99,95. Deles op i fire pakker. 

Kikkert til at kigge på dyrene i haven, 29,95.

13 gaver og så en pose vingummier i den sidste, så er pakkekalenderen færdig.

Og så behøver du ikke rejse dig fra sofaen

Kh og glædelig jul

Sus fra Znoopy.dk

Anmeld

16. oktober 2013

Little Miss

Happiness skriver:

Er igang med at lave en pakkekalender til Lukas (2,5år i december) Har fundet 10 pakker indtil videre. Men er ved at løbe tør for idéer...

Så kom gerne frisk med idéer Ca. 5-30kr stykket.

Her er et billede af hvad jeg har fundet indtil videre:

Et krus med Cars på.

Modellervoks (koster 30 og 50 i bilka lige nu)

En traktor eller modelbil.

Perler.

Små bøger.

Pude med noget smart på.

Forskellige CD'er og DVD'er (kan fåes på tilbud mange steder)

Nogle bondegårds dyr.

Drager eller ridder voks dukker.

Sværd.

En sjov maske.

Puslespil.

Pruttepude.

En pose Kugler.

En pose med snolder.

De der træ'er der kan synge julesange.

Lyskæde.

Madkasse.

Wallstickers.

Bade legetøj som fx både eller hvaler.

Smart håndklæde.

Billede ramme med skøre billeder.

Fjollede kostume ting fra Tiger.

Høretelefoner (koster 30 i Tiger)

Anmeld

18. oktober 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Happiness skriver:

Er igang med at lave en pakkekalender til Lukas (2,5år i december) Har fundet 10 pakker indtil videre. Men er ved at løbe tør for idéer...

Så kom gerne frisk med idéer Ca. 5-30kr stykket.

Her er et billede af hvad jeg har fundet indtil videre:

dette er til 2 drenge.
6 rusinpakker
4 finstænger.
6 fredagschokolade.
4 bagdes
6 modelervoks
6 tusser
2 helekoptor
2 vandfarve
2 tatoo ark
2 klistermærker
2 dvd film
1 dyreyatzy
1 plus plus prikker
1 klodsmajor
1 fiskedam
1 bowling
1 traktor

tallet står for antal dage og tusser, modelervoks er en pakke der er delt over flere dage.
i alt for 500 kr til 2 drenge

Anmeld

18. oktober 2013

Tulipan

Da jeg var lille fik vi en Legopakke opdelt så man fik lidt hver gang og så kom der flere dele i næste pakke. Det var spændende at se hvilken Legopakke det blev til.
Men der var jeg også ældre
Ved ikke om han leger med LEGO eller Dublo for så ku du gøre noget lignende?
Tror det er billigere end de der små pakker man køber med det i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.