Tage til vagtlægen, eller vente til i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
3 svar
3 synes godt om
16. oktober 2013

Misser1989

min søn på 3,5 år har hele dagen været hæs, hostet og haft ondt i halsen. Men ingen feber. Nu kan og vil han næsten ikke snakke, spise eller drikke. Ligger bare på sofaen. han har 38,5 i feber nu. Hans hoste virker ret tør/gøende. 

Ville i kontakte vagtlægen, eller vente til i morgen? Vores læge har ferie, så skal have fat i en anden læge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

FruStolpe

Misser1989 skriver:

min søn på 3,5 år har hele dagen været hæs, hostet og haft ondt i halsen. Men ingen feber. Nu kan og vil han næsten ikke snakke, spise eller drikke. Ligger bare på sofaen. han har 38,5 i feber nu. Hans hoste virker ret tør/gøende. 

Ville i kontakte vagtlægen, eller vente til i morgen? Vores læge har ferie, så skal have fat i en anden læge. 

Jeg ville give lidt børne panodil, og tage til egen læge i morgen.

God bedring med ham

Anmeld

16. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lyder som falsk strubehoste! Det minder lidt om en søløve der gør! Hvis det bliver ved, ka i gi lidt børne panodil, og bliver hosten ved, er det godt med lidt kold luft! Vh stine

Anmeld

16. oktober 2013

tweety2060

StineW79 skriver:

Lyder som falsk strubehoste! Det minder lidt om en søløve der gør! Hvis det bliver ved, ka i gi lidt børne panodil, og bliver hosten ved, er det godt med lidt kold luft! Vh stine

enig med Stine
kold luft, Panodil, kold drikke og is. Hævet hovedgærde..falsk strubehose er en virus i øvre luftveje som gør at der er mindre passage og derfor kommer den hæse/gøende lyd.
god bedring. ellers giv lægevagten et ring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.