Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorTilMalucca skriver: Er der nogen "prøver at blive gravid"- gruppe på facebook hvor man kan støtte hinanden?
Er der nogen "prøver at blive gravid"- gruppe på facebook hvor man kan støtte hinanden?
eeeiiij skal du være gravid igen
FrkZier skriver: eeeiiij skal du være gravid igen
Det er da bare at lave en gruppe Jeg melder mig gerne ind!
MorTilMalucca skriver: Haha vi har fjollet lidt rundt siden maj, men det er nok først nu vi sådan rigtig prøver... Jeg leder efter en gruppe hvor man kan få lidt hjælp - synes ikke der er så meget hjælp at hente alligevel i min terminsgruppe fra februar
Haha vi har fjollet lidt rundt siden maj, men det er nok først nu vi sådan rigtig prøver... Jeg leder efter en gruppe hvor man kan få lidt hjælp - synes ikke der er så meget hjælp at hente alligevel i min terminsgruppe fra februar
iiiih hvor spændende
FrkZier skriver: iiiih hvor spændende
MorTilMalucca skriver: Må indrømme jeg også er ved at være godt utålmodig.... Vil så gerne gøre Malucca til storesøster og hungre efter en lille ny
Må indrømme jeg også er ved at være godt utålmodig.... Vil så gerne gøre Malucca til storesøster og hungre efter en lille ny
Jeg er også allerede begyndt at blive skruk, det er totalt forfærdeligt altså
og der går lææænge før vi kan få nr2 - skal lige være færdig med uddannelse først (om 3år)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128