Hvad skal vi lave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. oktober 2013

meem

Er der nogle der kan komme med nogle gode ideer her  

Pigerne har efterårsferie, men far er på arbejde.. Og vi keder os ! Dagen indtil videre har været foran fjernsynet.. Hvad skal vi dog lave.. Pigerne er 4 og 2 år. Den yngste har skoldkopper så må ikke komme ud blandt andre.. 

Vi har allerede lavet kastanjedyr, hånd og fodaftryk.. Leget med trylledej og lavet efterårs dekorationer af ting børnene har fundet i naturen.. Jeg kan ikke komme på hvad vi nu skal lave, men vil gerne ha tøserne væk fra det fjernsyn  

nogle der kan hjælpe ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

lineog4

Hvis hun er frisk nok ville jeg godt vove en tur i skoven. Men skal det være indendørs:

- bage muffins de kan pynte bagefter

- hule

- læsehygge i sofaen 

lege lege lege - det er nok det vi gør mest for mine spændende ideer er mest spændende for mig 

Anmeld

16. oktober 2013

lineog4

Nå ja og så hører vi også prop og bertha i det uendelige...

Anmeld

16. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vi er lige kommet hjem fra en tur på stranden.
Ellers hvad med en tur i skoven?

Anmeld

16. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Bage knækbrød, det kan de begge to godt være med til. Det er nemt og de smager himmelsk

Anmeld

16. oktober 2013

Bshizzle

Læse bøger..

lave boller i kan fryse ned (evt forme dem som de har lyst til).

i skoven.

lege med perler.

tegne jule pynt til jul.

find kamera frem og tá smukke billeder til familien.

lave huler.

lave gymnastik i stuen (god træning for en selv.. Haha).

ta forbi en hobby butik og finde kreative ting. 

Anmeld

16. oktober 2013

modesty

Modellervoks

Tegne

Duplo

Klodser

Puslespil

Anmeld

16. oktober 2013

gædde/gitte

meem skriver:

Er der nogle der kan komme med nogle gode ideer her  

Pigerne har efterårsferie, men far er på arbejde.. Og vi keder os ! Dagen indtil videre har været foran fjernsynet.. Hvad skal vi dog lave.. Pigerne er 4 og 2 år. Den yngste har skoldkopper så må ikke komme ud blandt andre.. 

Vi har allerede lavet kastanjedyr, hånd og fodaftryk.. Leget med trylledej og lavet efterårs dekorationer af ting børnene har fundet i naturen.. Jeg kan ikke komme på hvad vi nu skal lave, men vil gerne ha tøserne væk fra det fjernsyn  

nogle der kan hjælpe ??  

byg en hule af alle puder og tæpper, fra hele huset og spis middagsmad i den

græskar lygter

gemmeleg

Anmeld

16. oktober 2013

Ciss

- Læg et tæppe over salongbordet, så det bliver en hule/et hus. Møbler det med puder og køkkenudstyr, så kan det blive til en restaurant.

- Sæt musik på og dans rundt.

- Lav jeres egne puslespil. Tegn tegninger, klip dem i ikke for mange stykker og lad ungerne prøve at sætte dem sammen igen.

- Skyggebilleder. Ret en lampe mod væggen, lav figurer og find på en historie sammen.

- Lad dem hjælpe med at vaske gulvlisterne, dørhåndtagene eller skabslågerne på køkkenet.

- Læg vasketøjet sammen sammen.

- Fyld vasken med vand og lad diverse dukker og figurer "gå i svømmehal" der. Vandhanen kan være 10-metervippen f eks.

Anmeld

16. oktober 2013

meem

Det blev til en tur i skoven.. En god lang tur på 2 timer hvor vi både fik set rådyr og samlet valnødder og spisekastanjer tak for inspiration.. Så har jeg da også lidt til de næste par dage )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.