Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2013

JeanetteHP

God formiddag piger... Jeg er ny her på siden og nu har jeg brig for hjælp... Jeg er mor til en dreng på 4 år, men har glemt hvordan det nu er, når man vil prøve igen,.. Er der ikke noget med at der er tider der er beder end andre at hygge sig på når man prøver at lave baby...?? Tænker at nu må vi se at komme lidt igang, for hver gang vi er ude og handle, og min søn ser noget legetøj, så er det altså til hans lillesøster... Siger til ham at han ikke har en lillesøster, hvor til han svare....Det får jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hehe, jo du skal finde din cyklus længde (fra start mens til næste start mens) når du ved hvor lang cyklus er, så har du ægløsning 12-16dage FØR mens starter

men, sex hver anden dag, så behøver du ikk tænke så meget over ægløsning.

pøj pøj 

Anmeld

16. oktober 2013

JeanetteHP

Ej, vel ikke hver anden dag....  Haha... Det gaaass... Tæller man den første dag med....??

Anmeld

16. oktober 2013

JeanetteHP

Nogle gange er den 27 og nogle gange 28 dage...

Anmeld

16. oktober 2013

Tulipan

JeanetteHP skriver:

God formiddag piger... Jeg er ny her på siden og nu har jeg brig for hjælp... Jeg er mor til en dreng på 4 år, men har glemt hvordan det nu er, når man vil prøve igen,.. Er der ikke noget med at der er tider der er beder end andre at hygge sig på når man prøver at lave baby...?? Tænker at nu må vi se at komme lidt igang, for hver gang vi er ude og handle, og min søn ser noget legetøj, så er det altså til hans lillesøster... Siger til ham at han ikke har en lillesøster, hvor til han svare....Det får jeg...

Hvis du ikke har tid/lyst/overskud til at skulle have sex hver anden dag hele måneden, så ka du bruge ÆL test eller holde øje med dit udflåd. Så ved du hvornår du har ÆL. Men ellers må du tælle dagene i din cyklus og så har du som en anden skriver ÆL 14 dage FØR den dag du begynder din mens.
Held og lykke med projektet

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
JeanetteHP skriver:

Ej, vel ikke hver anden dag....  Haha... Det gaaass... Tæller man den første dag med....??

Ja det gør man

hvis du har en cyklus på 28dage, så har du ægløsning lige i midten, altså på 14. Dagen +/- 2 dage. Mange mærker smerter ved ægløsning så måske er du slet ikk i tvivl når det er

Anmeld

16. oktober 2013

Rockertand

JeanetteHP skriver:

Folinsyre, helt optimalt skal det indtages 3 måneder før babyprojektet, men hvis du starter nu, er det sikkert også godt nok.
Held og lykke.

Anmeld

16. oktober 2013

JeanetteHP

Se der var allerede det første jeg havde glemt.. folinsyren...

Tak tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.