½ års møde i bhv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
0 svar
5 synes godt om
16. oktober 2013

DianaRJS

så kom vi hjem fra et mere end fantastisk ½ årsmøde + det løse i bhv ;P

mine drenge flyttede pr. 1/12/12 børnehave grundet dårlig kommunikation, 2 drenge der skreg hver gang de skulle af sted, og den store der hver dag sagde han ikke ville derover fordi de voksne ikke var søde. i starten troede vi lidt det var pjat, men en dag da jeg skulle hente blev jeg mødt af en meget ked af det dreng der havde flækket øjenbrynet hvor der ikke var nogen voksne at finde... da jeg endelig efter 10 min fandt en voksne kunne ingen svare på hvad der lige var sket, og det var simpelthen dråben fra vores side... jeg forventede lidt at jeg kunne aflevere mine børne i børnehave hvor de ville være trygge ligesom hjemme, men sådan var det jo ikke helt....

det vi kom derfra med var MEGET dårlig udtalelser på begge drenge, og børnehaven gav jo selv hjemmet skylden til deres mistrivsel, mente at ingen af dem kunne lege med andre børn, var sure, kede af det men ikke turde vise det, deres sprog var bagud og de var meget dårlig motorisk både fin og grov og jeg kunne blive ved....

MEN i dag til ½ års møde i den nye bhv viste sig det stik modsatte, istedet for hvad den gamle børnehave har jeg 2 drenge der kan lege med alle, er vellidt af alle børnene, altid er glade, og nu viser at de er kede af det hvis de f.eks. har slået sig, super gode fin og grov motoriske, en stor dreng der er langt foran jævnalderene både sprog og udviklings mæssigt, hvor de spurgte hvorfor han ikke var kommet i skole i år, hvor lillemand desværre grundet ørene stadig er bagud sprogmæssigt, men endelig er lavet kmøde så vi kan begynde på sprogpædagog, hvilket vi alle glæder os til......

så vi kom derfra med stort smil på læberne, det er jo super dejligt at vide det ikke er os der har fejlet, og vi jo bare har 2 fantastisk børn <3 og som de også sagde var det 2 fantastiske børn der bare gav så meget både til andre børn men også voksne..... <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.