Scanninger? hvornår igen Efter MD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
8 svar
13 synes godt om
16. oktober 2013

justagirl

oversrkiften siger sig selv?

har nemlig ikke fået tid til flere scanninger andet end den til MD.. kommer der flere MVH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Muffinmus

Nf uge ca 13 og MD uge ca 20 er de eneste, resten skal man selv betale hvis man ønsker flere:-)

Anmeld

16. oktober 2013

justagirl

MariaE skriver:

Nf uge ca 13 og MD uge ca 20 er de eneste, resten skal man selv betale hvis man ønsker flere:-)

super skal til MD snart. men har lige fået arbejde WE!

SÅ VILLE LIGE SIKRE MIG om der var flere

Anmeld

16. oktober 2013

Albertsen92

justagirl skriver:

oversrkiften siger sig selv?

har nemlig ikke fået tid til flere scanninger andet end den til MD.. kommer der flere MVH

Man får ikke flere

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
justagirl skriver:

Arbejde???! Hvordan i alverden har du båret dig ad med det, som gravid?? Jeg troede det var er umuligt projekt!!

Fedt fedt fedt 

Anmeld

16. oktober 2013

Maria-s

justagirl skriver:

Ja fortæl, FORTÆL!  Hvordan dælen har du fået arbejde?? Og som hvad??  Og TILLYKKE selvfølgelig!

Anmeld

16. oktober 2013

justagirl

Maria-s skriver:

Ja fortæl, FORTÆL!  Hvordan dælen har du fået arbejde?? Og som hvad??  Og TILLYKKE selvfølgelig!

Jamen.. ringede de ville se mig dagen efter, fortalte dem hvordan det var.. at jeg kun kunne til 6 marts! og sådan!

hørte fra dem igår:`) - det er så kun varikant til 6 marts.. men alligevel hellere det end at gå hjemme!

Anmeld

16. oktober 2013

justagirl

Mor11 skriver:

Arbejde???! Hvordan i alverden har du båret dig ad med det, som gravid?? Jeg troede det var er umuligt projekt!!

Fedt fedt fedt 

JA SOM pædagogmedhjælper.. i 1 klasse skal nok blive hyggeligt..

- ringede bare vidste de søgte, ingen ansøgning eller noget, så bedte de mig om at sende CV så det gjorde jeg.. så ringede de og ville se mig dagen efter.. efter 1 uge hørte jeg fra dem..

sagde som det var at jeg var gravid så jeg kun kunne til 6 marts.. det er kun varikant alligevel.. men hellere det end at gå hjemme !

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
justagirl skriver:

JA SOM pædagogmedhjælper.. i 1 klasse skal nok blive hyggeligt..

- ringede bare vidste de søgte, ingen ansøgning eller noget, så bedte de mig om at sende CV så det gjorde jeg.. så ringede de og ville se mig dagen efter.. efter 1 uge hørte jeg fra dem..

sagde som det var at jeg var gravid så jeg kun kunne til 6 marts.. det er kun varikant alligevel.. men hellere det end at gå hjemme !

Ej hvor lækkert!!! Tillykke!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.