Positiv valmed -minus graviditet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.452 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. oktober 2013

Summer2014baby

Jeg testede den 5. Okt bragende positiv med en valmed Test.. Stregen kunne ses med det samme. Ingen tvivl.. Jeg tror 100% den har været falsk positiv.. Dagen efter tog jeg en one-step g-test fra 10 hcg- resultat... Negativ.. Andre valmed teste blev først mega svag positov efter tid. Nu har jeg luge haft mens i 5 dage... Tror næppe det var en bio- derimod stod jeg med en bragende positiv æl-test den 6. Okt, hvilket jeg jo ikke forstod. Havde sidste mems den 11. Sep - 16. Sep positiv æl-test d 23. Sep og igen positiv æl-test den 6. Okt og mens den 9. Okt... Jeg har åbenbart æl 2 gange i en cyklus... Jeg giver snart op!

1. Billede g-test fra d. 5. Okt. Æl-test fra 6. Okt

2. Billede Æl-test fra 23. Sep

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

aarhusmor

Valmed tests er kendte for at snyde, så dem kan man ikke altid regne med. Har set det igennem mange år nu.

Så sørg altid for at have nogle andre tests liggende også

Anmeld

15. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Æl-tests kan godt vise positiv ved graviditet. Selvom du mener at have haft mens, så test lige med g-test endnu en gang

Anmeld

15. oktober 2013

Summer2014baby

Mor11 skriver:

Æl-tests kan godt vise positiv ved graviditet. Selvom du mener at have haft mens, så test lige med g-test endnu en gang

Andre g-teate er negative. Jeg har åbenbart bare haft to gange ægløsning i en cyklus. Har brugt æl-tests i nogle cykluser nu, og stoler fast på dem. Mærkelugt men åbenbart sådan det er.

Anmeld

15. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Summer2014baby skriver:

Andre g-teate er negative. Jeg har åbenbart bare haft to gange ægløsning i en cyklus. Har brugt æl-tests i nogle cykluser nu, og stoler fast på dem. Mærkelugt men åbenbart sådan det er.

Okay mystisk. Falsk positiv burde jo bare være umuligt tænker jeg 

Anmeld

15. oktober 2013

Summer2014baby

Mor11 skriver:

Okay mystisk. Falsk positiv burde jo bare være umuligt tænker jeg 

har også altid været min mening. Kan godt se at efter tid vær man ikke regne med noget. Men en g-test reagere jo på hormonet, og burde klart ikke kunne lade sig gøre uden hormonet i kroppen. Har en datter i forvejen, med hende testede jeg også med valmed og der var stregerne faktisk efter tid og svag, men denne her kunne jeg se allerede da farven trak op igennem pennen. mærkelugt. Det værste synes jeg er at vi har prøcet i et år nu. Er bleveg frygtelig ked af det hver gang testene var negativ og mens kom. Men denne gang med denne klare positive test har cirkelig drevet mig i velrede. Men ved nu at den var falsk. Øv! Men på hesten igen og prøve videre. Ville bare af med det så der kommer klar besked om at valmed bestemt kan snyde. Det er hvert falde ikke en bio, da andre g-teste var/er negative.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.