HM, jamen jeg var vel afsted om aftenen 1-2 gange om igen til træning. Og der havde manden tjansen med at gå op til ungerne. De dage vi begge er hjemme om aftenen er vi begge på hele tiden til børnene er gået i seng og vi skiftes som regel til at gå op hvis der er noget. Ellers går manden ud i værkstedet nogle aftener mens jeg hygger indenfor.
Er vi begge hjemme har i så altså børnene sammen.
I øvrigt skal børnene i seng kl 19 ca. Så derefter snakker vi bare om hvad vi hver især gerne vil. Skal jeg i biffen, så bliver han inde, skal je are se tv, så kan han godt gå i værkstedet.
Så, når jeres dreng er lagt i seng kl 18.30-20 som de gør i den alder, så må i fordele tiden som i bedst kan

har i problemer med lys, så skaf et mørkegardin, det er guld værd. Og sørg for sengetiderne er konsekvente. Dvs hvis i holder ham oppe til kl 22 den ene dag kan ii ikke forvente hans system fortæller ham han skal sove kl 19 den næste. Lige som voksne har de brug for en rytme, den skal I skabe, ikke ham. Så F.eks, hvis jeres barn står op kl 6, sover 2 standard lure i løbet af dagen, så passer det søvnmæssigt at barnet ville skulle i seng omkring kl 19 for at få den anbefalede mængde søvn. Så kæmp videre
Anmeld