Min tumling på to er inde i en periode hvor han vil bestemme om det er mor eller far der hjælper, specielt når det gælder bleskift.
vi prøver at holde fast for at vise ham det er os der bestemmer. for en time siden skulle jeg give ham nattøj på og han blev så rasende og kastede sig rundt på puslebordet i 5 10 min. Det føltes som længe! Og måtte jo holde fast for han ikke faldt ned. Blev ved med at vende ham om for at kunne få bleen på ham og sige til ham, at jeg godt vidste han gerne ville have far, men i dag er det mor. Mor giver dig ble på osv. Til sidst blev han træt og gav efter.
Nøj hvor jeg synes det er hårdt, og er så bange for at han får blå mærker når han bare kaster sig og jeg er nød til at holde fast for at han ikke falder ned.
ved godt man skal vælge sine kampe, men synes ikke han skal bestemme hvem der skal gøre hvad og hvornår.
han reagere genneralt uhensigtsmæssigt når han bliver gal, og kaster sig på gulvet, kaster med ting osv. Han giver sig ikke og er meget stædig. Han bliver dybt ulykkelig så tårene sprøjter, og jeg kommer nogle gange til at give mig. Anfaldet stopper omgående når han får sin vilje, men kan ellers stå på længe.
han er 2,5 år.
han er bagefter sprogligt, og bliver måske så sur fordi han ikke kan forklare sig ordenligt.
Øv hvor jeg synes det er synd for min lille dreng.
Anmeld