operation af hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. oktober 2013

Anonym trådstarter

hej derude i kloge høns og haner

er der nogen derude der har prøvet at blive opereret for hæmorider??

jeg har en stor en der ligesom stikker ud altid, den er ikke specielt irriterende og jeg har accepteret at den er der efter 2 fødsler

men jeg har så haft en rigtigt skidt mave her for nogen dage siden, og jeg var bare bosiddende på toilettet hele dagen ØV!

og pludseligt følte jeg noget sad og irriterede når jeg sad ned, og jeg følte så efter og mærkede at jeg var totalt boblet dernede
jeg troede at jeg virkelig var langt ude og tænkte allerede på en masse ting om operation og smerter og ja øv altså ..

men så gik der nogen timer og de røg så ind i systemet igen

men så er det jo bare at jeg er jo godt klar over at det så er løst dernede og skal rettes
men jeg er bange, jeg er bange for smerterne og hvordan sådan noget foregår

er der nogen der har prøvet det? og hvor længe påvirkede det jer?

mange tak for svar fra fremtidige folk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Muffinmus

Nix, når problemet kommer i ny O næ bruger jeg cremen, så er det rimeligt væk igen efter to dages tid.
Men mon ikke der er nogen der har erfaringer de kan dele ang op

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Nix, når problemet kommer i ny O næ bruger jeg cremen, så er det rimeligt væk igen efter to dages tid.
Men mon ikke der er nogen der har erfaringer de kan dele ang op

hvilket creme bruger du ??

jeg har brugt en på et tispunkt til den udstikker jeg har, men den bliver der ligesom bare øv

så det har jeg måtte acceptere

men syntes alligevel ikke det er så lækkert den er der

Anmeld

15. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

hvilket creme bruger du ??

jeg har brugt en på et tispunkt til den udstikker jeg har, men den bliver der ligesom bare øv

så det har jeg måtte acceptere

men syntes alligevel ikke det er så lækkert den er der

Jeg har både fået stikpiller og creme og det var altså ret effektivt.. især da jeg holdte op med at være forstillet...;-)

Anmeld

15. oktober 2013

Aabye

Anonym skriver:

jeg har en stor en der ligesom stikker ud altid, den er ikke specielt irriterende og jeg har accepteret at den er der efter 2 fødsler

men jeg har så haft en rigtigt skidt mave her for nogen dage siden, og jeg var bare bosiddende på toilettet hele dagen ØV!

og pludseligt følte jeg noget sad og irriterede når jeg sad ned, og jeg følte så efter og mærkede at jeg var totalt boblet dernede
jeg troede at jeg virkelig var langt ude og tænkte allerede på en masse ting om operation og smerter og ja øv altså ..

men så er det jo bare at jeg er jo godt klar over at det så er løst dernede og skal rettes

Da jeg havde født nr 2 fik jeg en ret stor en.. Nøjs den jorde ondt.. 
Men jeg fik nogle stikpiller og en creme fra lægen, og så var problemet hurtigt løst.. 

Synes du skal ringe og høre din læge ad.. Det er ikke sikkert at du skal opereres.. 

Anmeld

15. oktober 2013

twinny

Jeg havde også efter graviditeten. Jeg fik creme, men det virkede ikke. Så fik en henvisning. Dog var det hudflapper efter hæmoer. (Undskyld detaljerne) 

Jeg fik skåret dem af og de sad dumt, lige ved udgangen. Det gjorde ikke ondt selve operationen. Men de efterfølgende dage var av av, jeg tudede næsten når jeg gik på toilettet selvom jeg proppet mig med smertestillende.   Men fortryder ikke jeg gjorde

Dog kan de fjerne hæmoer på en mer blid måde. 

Anmeld

15. oktober 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Det kan sandsynligvis være en udposning, det du har kunnet mærke, hvilket ikke er unormalt ved hæmorider.

Du skal starte med at gå til din læge og få en henvisning til organ kirurgisk (hvis lægen vurdere, at det er nødvendigt) hvor du så vil blive indkaldt til en forundersøgelse.

Operationen afhænger af hvilken sværhedsgrad hæmoriden/hæmoriderne er i.

Så det kan enten være med en elastikbehandling, eller ved operation ved THD-operation eller åben operation.

Læg mærke til hvordan din afføring er, for det vil du blive spurgt til :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.