Phu, han er SÅ sur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Min dreng startede i BH her d. 1, hvor han holdte med at sove til middag, han VIL IKKE sove til middag dernede og jeg syntes ikke det er fair at pæd. skal stå og kæmpe med ham, så vi blev enige om at så må han jo undvære

MEN hold nu Kæft, han er så gal og træt, når han kommer hjem, han kommer så i seng kl 18.30 istedet og sover (for første gang) igennem hver nat, MEN han er fuldstændig ulidelig at være sammen med fra kl. 14.30 - 17 ca, han råber, skriger og HYYYYLER kostant og over ingenting.... phu....

HJÆLP!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

frk andreasen

kan kun trøste dig med det går over det kun lige for en kort periode. har selv en lille str (dog kun 10 mdr) men hun er osse så sur fra 15,30-18.30 hun blir puttet i lige pt fordi hun k vil sove der mellem 16-17 mere.
men dit barn er jo lige startet i bh og stoppet med sin lur når ha har vænnet sig til alle de nye indtryk så får du en glad dreng igen

knus tanja mor til 3
6,7år og 3,7år og lillesøster på 10 mdr

Anmeld

16. oktober 2013

lineog4

Uhh jeg husker det og er glad for linus trods han er fra juli og derfor en god sjat over 3 år stadig er med på at tage en lur i børnehaven især fordi storebror lige er startet i børnehaveklassen og derfor også er træt om eftermiddagen....

Jeg kan kun skrive det går over og den periode er sindsyg hård. Det eneste jeg husker der hjalp var de dage hvor jeg kunne hente tidligere, vi tog hjem og fik lidt mad og gik en tur hvor de fik slappet af på turen (ikke sovet) - nå ja og så de dage hvor de simpelthen skvattede om - kan huske en gang min datter faldt i søvn mens jeg løftede hende op på cyklen og en gang hvor min dreng faldt i søvn mens han spiste en is 

En masse energi til jer for det varehavvand jeg husker en måned til to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.