det er jo næsten kedeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
7 svar
8 synes godt om
15. oktober 2013

Kris89

Okay jeg må på ingen måde brokke mig

sønnen min er nu 8 dage gammel. I går var SP her. han havde taget 220 g. på, på 4 dage, så nu vejer guldet 3050 g.
SP var meget tilfreds, hun mente han var et pragteksemplar Alt var bare tip top

Fra han blev har han bare SOVET... 3-6 timer - spist/været vågen max ½ time og så sove igen.

Han havde lidt bøvl med maven natten til mandag, så det spurgte jeg selvf. ind til. Min største frygt er kolik!... Hun sagde når amning gik så godt og han tog så fint på, måtte vi godt bruge en sut, når vi kunne se det var mave der drillede.

Så igår aftes da maven drillede fik han sutten og wupti. i nat har han spist hver tredje time og hele dagen idag hver 4. time.

det er jo næsten kedeligt at sidde her og vente på der er gået 4 timer, så jeg skal amme igen

Elsker mit lille guld.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

HHahOkay jeg må på ingen måde brokke mig

sønnen min er nu 8 dage gammel. I går var SP her. han havde taget 220 g. på, på 4 dage, så nu vejer guldet 3050 g.

Fra han blev har han bare SOVET... 3-6 timer - spist/været vågen max ½ time og så sove igen.

Han havde lidt bøvl med maven natten til mandag, så det spurgte jeg selvf. ind til. Min største frygt er kolik!... Hun sagde når amning gik så godt og han tog så fint på, måtte vi godt bruge en sut, når vi kunne se det var mave der drillede.

Så igår aftes da maven drillede fik han sutten og wupti. i nat har han spist hver tredje time og hele dagen idag hver 4. time.

det er jo næsten kedeligt at sidde her og vente på der er gået 4 timer, så jeg skal amme igen

Elsker mit lille guld.

Haha tror bestemt ikke du får nogen til få ondt af dig Haha Ihhh hvor er jeg bare røv misundelig altså vil også have min guldklumpen i armene og han må også meget gerne være et pragteksemlplar som jeres skønne dreng.
Har i fundet et navn til ham

Anmeld

15. oktober 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Haha tror bestemt ikke du får nogen til få ondt af dig Haha Ihhh hvor er jeg bare røv misundelig altså vil også have min guldklumpen i armene og han må også meget gerne være et pragteksemlplar som jeres skønne dreng.
Har i fundet et navn til ham

hihi nej tænkte jeg nok sys ellers godt folk kunne synes det var synd for mig

jamen med den fine mave du render rundt med kommer han jo også lige om lidt

nej vi har ikke fundet navn endnu. vi er vidst nede på 4-5 stk. nu

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

hihi nej tænkte jeg nok sys ellers godt folk kunne synes det var synd for mig

jamen med den fine mave du render rundt med kommer han jo også lige om lidt

nej vi har ikke fundet navn endnu. vi er vidst nede på 4-5 stk. nu

Haha jeg har ihvertfald overhovedet ikke ondt af dig, håber de næste 4 timer må føles meget lange for dig Haha

hmm så har du ikke set den tråd jeg har lavet idag med min knap så fine mave men håber da på den måske kan være et tegn på at lillemanden har fundet udgangen og snart sætter gang i noget.

Uhh hvor spændende, glæder mig til at høre hvad i beslutter jer for

Anmeld

15. oktober 2013

Glad Giraf

Kris89 skriver:

ddederkknknaknalknaldppåHHEOkay jeg må på ingen måde brokke mig

Elsker mit lille guld.

Hehe sådan var min datter også i starten... inden du får set dig om er der knald på HELE tiden

Nyd freden

Anmeld

15. oktober 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Haha jeg har ihvertfald overhovedet ikke ondt af dig, håber de næste 4 timer må føles meget lange for dig Haha

hmm så har du ikke set den tråd jeg har lavet idag med min knap så fine mave men håber da på den måske kan være et tegn på at lillemanden har fundet udgangen og snart sætter gang i noget.

Uhh hvor spændende, glæder mig til at høre hvad i beslutter jer for

hov hov du må ikke være ond haha

jo jo har set dit indlæg... med så forandret en mave må det altså være op over

håber lidt på Tobias men ved ikke der er så mange gode navne

Anmeld

15. oktober 2013

Kris89

LilleLivasMor skriver:

Hehe sådan var min datter også i starten... inden du får set dig om er der knald på HELE tiden

Nyd freden

hi hi ja. bliver skønt når de begynder at kravle rundt og lave numre.

så må faderen nemlig tage over hi hi...

jeg plejer bare ikke at være typen der sidder herhjemme.. går selvf. og vasker tøj og gør lidt rent, men hey, dagen er da egentlig lang

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

hov hov du må ikke være ond haha

jo jo har set dit indlæg... med så forandret en mave må det altså være op over

håber lidt på Tobias men ved ikke der er så mange gode navne

Haha ej skal nok være sød der kommer nok et tidspunkt hvor du vil ønske han ville sove 4 timer og der vil jeg synes det er synd for dig

Haha Åhh på den måde, jeg håber stille på at der måske sker noget men er også bange for at blive vildt skuffet. Synes dagene bliver længere og længere nu

tobias er et rigtig skønt navn men kan godt se det svært bare lige at tage en beslutning.
Her vil vi også være total på bar bund hvis lillemanden ikke ligner det navn vi har valgt, men tror jeg han gør, synes efterhånden man har fået et forhold til det navn og det er det eneste vi nogensinde har snakket om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.