Ægløsning sprøjte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.088 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. oktober 2013

Mariia1708

Hvornår fik i andre som har været i IUI-H mens efter ægløsningssprøjte. Og hvornår er i begyndt at mærke symptomer på graviditet hvis blev det.??? Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Kris89

Mariia1708 skriver:

Hvornår fik i andre som har været i IUI-H mens efter ægløsningssprøjte. Og hvornår er i begyndt at mærke symptomer på graviditet hvis blev det.??? Knus

jeg tog ÆL sprøjte søndag aften, blev insemineret tirsdag og testede positiv 3+6, altså 13 dage efter inseminering

Har lige født den lækreste søn, så det med mens kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Anmeld

15. oktober 2013

FogL

Kris89 skriver:

jeg tog ÆL sprøjte søndag aften, blev insemineret tirsdag og testede positiv 3+6, altså 13 dage efter inseminering

Har lige født den lækreste søn, så det med mens kan jeg desværre ikke hjælpe med.

I første forsøg?

Anmeld

15. oktober 2013

Hullabullabulla

Mariia1708 skriver:

Første forsøg fik jeg mens allerede 11 dage efter jeg havde taget sprøjten.. Min mens var mærkelig , kun 2 dage med pletblødning..

2. forsøg fik jeg crinone netop fordi jeg var begyndt at bløde så tidligt sidste gang..

3. (Halve forsøg, fik hormoner og æl sprøjte men blev ikke insemineret) testede 16 dage efter æl sprøjte - positiv - havde ingen symptomer udover lidt ømme bryster som jeg troede var indbildsk som så mange gange før

Anmeld

15. oktober 2013

et-ønske

Jeg tog æl lørdag den 14/9 - insemineret mandag den 16/9, fik voldsomme brystspændinger lørdag den 28/9 og testede positiv mandag den 30/9 hvor jeg var 3+6

Det var vores første forsøg

Anmeld

15. oktober 2013

Kris89

Freyjasmor skriver:

I første forsøg?

ja der skulle åbenbart ikke mere end 1 forsøg til

Anmeld

15. oktober 2013

Mariia1708

Britt88 skriver:

Første forsøg fik jeg mens allerede 11 dage efter jeg havde taget sprøjten.. Min mens var mærkelig , kun 2 dage med pletblødning..

2. forsøg fik jeg crinone netop fordi jeg var begyndt at bløde så tidligt sidste gang..

3. (Halve forsøg, fik hormoner og æl sprøjte men blev ikke insemineret) testede 16 dage efter æl sprøjte - positiv - havde ingen symptomer udover lidt ømme bryster som jeg troede var indbildsk som så mange gange før

Hvorfor blev du ikk iui

Anmeld

15. oktober 2013

Hullabullabulla

Mariia1708 skriver:

Hvorfor blev du ikk iui

Fordi klinikken gik på ferie 4 dage før jeg skulle tage æl sprøjten og 6 dage før iui.. Så det blev lagenarbejde i stedet ?

Anmeld

16. oktober 2013

Mariia1708

Havde nemlig hørt fra min kære søster som også går i fertilitetsbehandling at hun fik mens 14 dage efter sprøjten var taget. Min mens skulle komme tirsdag i næste uge rigtigt, men kan jeg ikk regne det, havde jo ægløsning d. 8 okt. Men hvis det er fra sprøjten er tager og 14 dage frem er det vel lørdag ??

Anmeld

16. oktober 2013

Mariia1708

Kris89 skriver:

Havde du nogen symptomer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.