Kommer lige med surt opstød, skal simpelthen ud med mine frustrationer
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, min veninde, bliver vred og bitter, og meget jaloux, så snart nogle får hvad hun ønsker, feks børn eller bliver gift, og fryder sig når det hår skidt

Jeg holder meget af hende, men hun har så travlt, at hun glemmer fornuften, hun er sammen med en kæreste, de har været sammen i 1.5 år. De skændes konstant, og hun har ingen tillid til ham, de var nyligt, et hårstrå fra, at gå fra hinanden.
Inden de fandt sammen, sagde hun, at hun bare ville finde en mand, så hun kunne få nogle børn, så hun ikke endte alene. Nu arbejder de på at få børn, og da hun har været arbejdsløs snart 4 år, har de ikke råd, heller ikke til den lejlighed, de skal flytte i, nu her. Det hele skal se fint ud på overfladen, og hun sagde at hun var ligeglad om hun skulle være enlig mor, hvis de ikke råd til at være sammen, bare hun får et barn.
Synes hun holder ham for nar, og det er en side af hende, jeg virkelig har det svært med, synes det er en meget grim side
Jeg vil hende alt det bedste, men hvor er det svært at denne side bliver mere og mere fremtrædende hos hende, og hun bare vil ha og ha og ha, da det går ud over omgangskredsen, hun nasser på familie og venner, og køber luksus, bare på 6 mdr har de købt 2 dyre udlandsrejser, luksus for over 30.000kr og hun pressede kæresten til en forlovelse, og havde selv planlagt hvordan det skulle foregå, og hvilke ringe han skulle købe, og blev bagefter sur, fordi folk ikke virkede glade nok, og gav hende nok opmærksomhed over forlovelsen. Hun flippede da hun fandt ud af, kærestens bror ventede barn, for så gav de det første barnebarn, og tog hendes oplevelse, og opmærksomhed fra hende og når de skulle dele nyheden om hendes graviditet
Hvor jeg synes det er svært, konstant at skulle støtte hende, når det ligger så fjernt fra den person jeg selv er og føler mig som en dårlig veninde