Hvad får jeg mon i børnepenge på fredag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
10 svar
2 synes godt om
15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gået fra at være enlig mor til at flytte sammen med min kæreste. Har snakket med udbetaling Danmark om at de skulle stoppe med at give mig ordinær samt ekstra ordinær tilskud da min kæreste er flyttet ind fik så brev fra dem i min e boks at der var kommet en beslutning om ar de stopper de ekstra tilskud i slutningen af oktober måned dvs at jeg ikke vil få ekstra tilskud fra januar 2014. Vil det så sige at jeg stadig får tilskud på fredag eller? Ved ikke helt hvordan det skal forstås så ved ikke helt hvad jeg egentlig får på fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der ved noget om det?

Anmeld

15. oktober 2013

Mettefpigen

Så burde de have stoppet det så du ikke får det på fredag....

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Så burde de have stoppet det så du ikke får det på fredag....

Det skrev de nemlig intet om i det brev

Anmeld

15. oktober 2013

Maise86

Anonym skriver:

Jeg er gået fra at være enlig mor til at flytte sammen med min kæreste. Har snakket med udbetaling Danmark om at de skulle stoppe med at give mig ordinær samt ekstra ordinær tilskud da min kæreste er flyttet ind fik så brev fra dem i min e boks at der var kommet en beslutning om ar de stopper de ekstra tilskud i slutningen af oktober måned dvs at jeg ikke vil få ekstra tilskud fra januar 2014. Vil det så sige at jeg stadig får tilskud på fredag eller? Ved ikke helt hvordan det skal forstås så ved ikke helt hvad jeg egentlig får på fredag

Hvornår er din kæreste flyttet ind?

Anmeld

15. oktober 2013

Muhmi

Hvis din kæreste er flyttet ind efter den 1. i den her måned gælder det vel ligesom hvis man føder efter den 1. i udbetalingsmåneden.. Altså at det så først gælder fra næste gang?

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Hvornår er din kæreste flyttet ind?

7 oktober

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvis din kæreste er flyttet ind efter den 1. i den her måned gælder det vel ligesom hvis man føder efter den 1. i udbetalingsmåneden.. Altså at det så først gælder fra næste gang?

Han flyttede ind Den 7 okt

Anmeld

15. oktober 2013

Maise86

Anonym skriver:

7 oktober

Så er det derfor. Hvis det var før første oktober havde du ikke modtaget forhøjede børnepenge for oktober. Men i og med at det først er efter 1. Oktober modtager du også forhøjet i oktober.

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Så er det derfor. Hvis det var før første oktober havde du ikke modtaget forhøjede børnepenge for oktober. Men i og med at det først er efter 1. Oktober modtager du også forhøjet i oktober.

Ok mange Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.