Hej dejlige Baby.dk brugere ..
Nu nærmer julen sig snar

t
Elsker julen og ekstra bonus er at så kommer lillesøster snart ud til os 
Nå men hygger med storesøsteren her i efterårsferien, og tænker vi skal have en dag hvor vi laver hjemmelavede julegaver til bedsterne.
Er der nogen der har et godt bud til hvad vi kan lave - Storesøster er snart 5år.
Knus
Male på porcælen - vaser, krus, skåle, dimser... det er skidesjovt
(jeg mener, host, jeg er voksen)
Male på de der bæreposer man kan få af sådan noget hør-stof? Ej, kan altså ikke lige huske hvad de hedder.
Juletegninger du putter i ramme (evt. malet af barnet) eller male på læred.
Perleskåle og perlepalder er altid et hit.
Man kan købe sådan nogle engle-figurer i hobbyforretninger - de kan også males, få vinger og hår og øjne på. Eller lave snemænd ud af de der hvide flamingokugler.
Man kan lave julepynt til træet med gips (eller trylledej) hvor de kan trykke hånd ind og så male - husk at lave hul til snor 
Evt. bolcher hvis I passer rigtig godt på da sådan noget masser bliver monstervarmt. Eller småkager og så kan hun pynte en dåse (fx. sådan en glasdåse med låg fra tiger)
Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om (:
Edit: Ellers er standard klippe-klistre julepynt også godt. Klip engle, nisser, snemænd i karton, put glimmer og dimser på, og en snor.
Man kan også male på fx. et hvidt forklæde til mormor eller morfar, til grillaftner eller køkkentjansen. Eller viskestykker, et hyggetæppe, etc.
Ellers kan man pynte lysestager (gerne sådan nogen tykke nogen der selv kan stå) men garn og glimmerpenne og perler.
Og man kan købe gør-det-selv sæbe som måske også kunne være sjovt, hvis du har overskudet.
Anmeld