Havanagila skriver:
God formiddag de damer.
Bliver simpelthen nødtil at dele min lille griner af mig selv.
Jeg har desværre lige fået en depression så synes ikke rigtig der er noget at grine smile af de dage her. Men kunne simpelthen ikke lade være med at grine lidt af mig selv lige før.
Jeg sidder med min iPad og en flue som har været her i jeg ved ikke hvor lang tid. Var bare pisse irriterende
. Og da den så flyver lige ved siden af mig griber jeg ud efter den. Og til min store overraskelse fanger jeg den
. Jeg bliver så forskrækket at jeg samtidig med jeg åbner hånden vælter mit glas med vand og fluen flyver videre
. Så jeg har ikke engang slået den ihjel.
Hehe jeg hader fluer synes de er så klamme.
Det var ski dejligt lige at få et morgensmil.
Hvad med jer har i noget i har fået en god start på dagen af?
Jeg har en flue i bilen

Den har boet der i snart 14 dag - kan ikke få den ud...og den er smask forelsket i mit fjæs (jeg må jo konstatere at jeg ligner lort)
I søndags skulle tt (min veninde) og jeg liiiige en uskyldig tur i IKEA. Det kunne fluen li!! den summede rundt i forruden ... min veninde forsøgte mange gange at få den ud....
Da vi så skulle hjem fra IKEA - får tt så fluen ud af vinduet, på p-pladsen... yay...også alligevel ikke.... vi fik det helt dårligt

vi var blevet helt glade for dens selskab ... mens vi kører ud fra IKEA, snakker vi om vores dårlige samvittighed

mens vi holder for rødt ved krydset, ved p-pladsen
råber tt pludselig "SE DER!!! DEN SIDDER PÅ udvendigt RUDEN!!DEN VIL MED HJEM IGEN!!!"
den sad der og kiggede ind!

Jeg råber "få den ind !!! Det bliver snart grønt!!!"
tt kører ruden ned og får fluen ind i bilen ved stort drama - råb og grin, men så forsvandt den -og jeg skulle køre............ nedslået kører vi til næste kryds... der er helt stille.... vi sørger......

OG PLUDSELIG FLYVER FLUEN OP I FORRUDEN!!!

YAY!!!!!!
Anmeld