Krak og adresse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg søgte lige på mit navn på google og mit navn, adr og tlf dukker op på krak. Det bryder jeg mig ikke om. Hvordan får jeg det fjernet? Hvem skal jeg kontakte?

Hilsen Anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Kay

Anonym skriver:

Jeg søgte lige på mit navn på google og mit navn, adr og tlf dukker op på krak. Det bryder jeg mig ikke om. Hvordan får jeg det fjernet? Hvem skal jeg kontakte?

Hilsen Anonym

Så skal du jo havde hemmelig adresse og hemmeligt nr... Det er jo en service en online telefon bog... Ved dog ikke hvem man kontakter men prøv med kommunen?

Anmeld

15. oktober 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hilsen Anonym

Mon ikke det er folkeregistret ???

Anmeld

15. oktober 2013

HHC88

Det er frivilligt om man vil stå på Krak Har selv været inde og ændre mit på et tidspunkt hvor en bestemt person ikke lige skulle finde mine oplysninger.. Du går bare ind på Krak.dk > Kontakt os - og så kan du selv vælge at kontakte dem, eller du kan søge på dig selv på Krak.dk og derfra ændre dine oplysninger ud fra "din bruger".. 

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg ringede til krak de sagde at jeg skulle kontakte mit mobilselskab. Det gjorde jeg så og de satte et flueben. inden for 7-14 dage skulle det være ok. Tak for svar ellers.

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Det er frivilligt om man vil stå på Krak Har selv været inde og ændre mit på et tidspunkt hvor en bestemt person ikke lige skulle finde mine oplysninger.. Du går bare ind på Krak.dk > Kontakt os - og så kan du selv vælge at kontakte dem, eller du kan søge på dig selv på Krak.dk og derfra ændre dine oplysninger ud fra "din bruger".. 

Det prøvede jeg men man skal udfylde de felter med navn adresse osv. Så det kunne jeg ikke. kontaktede mit mobil selskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.