Gaveønsker, hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
9 svar
4 synes godt om
14. oktober 2013

DenLykkelige2013

hvad skal vi ønske os til sønnen til jul, han bliver 8 måneder D 30 december. Vi har gåstol, klapvogn, gyngedyr, legetøj (men kom gerne med forslag til lækkert legetøj alligevel &nbsp

Indtil videre er jeg nået frem til Disney film, teletubbies. tøj i 86 fra Hummel og ej sikke lej. Og en gåvogn i træ med klodser til, meeen vi skal jo bruge nogle flere ønsker da familien er lidt stor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Miss BananaHammock

DenLykkelige2013 skriver:

hvad skal vi ønske os til sønnen til jul, han bliver 8 måneder D 30 december. Vi har gåstol, klapvogn, gyngedyr, legetøj (men kom gerne med forslag til lækkert legetøj alligevel &nbsp

Indtil videre er jeg nået frem til Disney film, teletubbies. tøj i 86 fra Hummel og ej sikke lej. Og en gåvogn i træ med klodser til, meeen vi skal jo bruge nogle flere ønsker da familien er lidt stor 

bObles legetøj
pegebøger
Legekøkken
Brio tog
Sådan et rør de kan kravle igennem

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Boldtelt/bassin

hvis i har have, så en rutsjebane, sandkasse eller sandlegetøj

ting med lyd og lys. Vi havde/har giraffen fra fisherprice med bolde til. Den har han haft vildt meget glæde af i den alder.

sengetøj

juniordyne hvis i ikk allerede har.

gode børnebøger med simpel tekst

knop puslespil

gavekort til zoo eller lign

hnmm, det var vidst lige det  

Jeg synes også det er svært! Og vores har oveni købet fødselsdag i november, så han har jo liiiige fået gaver når det bliver jul. 

Anmeld

15. oktober 2013

DenLykkelige2013

Mor11 skriver:

Boldtelt/bassin

hvis i har have, så en rutsjebane, sandkasse eller sandlegetøj

ting med lyd og lys. Vi havde/har giraffen fra fisherprice med bolde til. Den har han haft vildt meget glæde af i den alder.

sengetøj

juniordyne hvis i ikk allerede har.

gode børnebøger med simpel tekst

knop puslespil

gavekort til zoo eller lign

hnmm, det var vidst lige det  

Jeg synes også det er svært! Og vores har oveni købet fødselsdag i november, så han har jo liiiige fået gaver når det bliver jul. 

Vi har desværre ikke en særlig god have, det er mere en bakke 

Giraffen var en god ide, den bliver skrevet på 

Juniordyne har vi og sengetøj i massevis 

Børnebøger har vi også mange af, også puslespil 

Gavekort bliver ihvertfald skrevet på 

Har arvet så mange ting fra da min nevø var lille og han er 5 nu, så har bare fået alt hvad hun havde 

Hold da op ja, det lyder som om det er en svær ønskeseddel at lave 

Anmeld

15. oktober 2013

l.kjoeller

laugh and learn, og play to learn legetøj. vi har både musik stol, og bamsen. det er bare så godt. og skal man se lidt længere ud i fremtiden så kunne lego duplo være en mulighed 

Anmeld

15. oktober 2013

Guldet

Hvad med legetøj til badekarret

Anmeld

15. oktober 2013

DenLykkelige2013

l.kjoeller skriver:

laugh and learn, og play to learn legetøj. vi har både musik stol, og bamsen. det er bare så godt. og skal man se lidt længere ud i fremtiden så kunne lego duplo være en mulighed 

Der var nogle gode ideer 

Anmeld

15. oktober 2013

DenLykkelige2013

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hvad med legetøj til badekarret

Det har vi 

Anmeld

20. juni 2014

lebon1971

Var det ikke noget med Playmobil 123? Se f.eks. her:

PLAYMOBIL til de yngste

Anmeld

20. juni 2014

M&J87

lebon1971 skriver:

Var det ikke noget med Playmobil 123? Se f.eks. her:

PLAYMOBIL til de yngste

Det er en gammel tråd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.