Skal vi sætte vores egen sikkerhed først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

det må så blive ano, og forklare dem at i er bange, for man skal ikke gå og være bange i sit eget hjem eller andre steder.
så må kommunen tage ud og se på tingene, og tage den derfra. fordi der skal gøres et eller andet, hvis der kommer børn. for det er ikke slet ikke sundt for dem.

Det kan vi godt blive enige om RInger i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Morjanne76

Måske det var dine naboer i stuen der skulle tage kontakt til kommunen, hvis de er bekymrede ?du har jo intet set selv og kommer med andenhånds oplysninger ang et evt barn.

Måske I skulle overveje et flytte, hvis I er så utrygge med manden at I ikke forsøger at indlede en dialog med manden.

Anmeld

14. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Det kan vi godt blive enige om RInger i morgen

godt. vær med at til at red barn/børn fra at ende med en barndom fyldt med stoffer og ubehagelige mennesker.

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Måske det var dine naboer i stuen der skulle tage kontakt til kommunen, hvis de er bekymrede ?du har jo intet set selv og kommer med andenhånds oplysninger ang et evt barn.

Måske I skulle overveje et flytte, hvis I er så utrygge med manden at I ikke forsøger at indlede en dialog med manden.

Som skrevet tidligere i tråden har både vi og dem i stuen tidligere været nede og banke på hos ham når der har været gener, og han åbner aldrig døren.

Dem i stuen vil gerne være med til at klage. Jeg kan ikke følge dit svar, er det virkelig i din optik bedst, at vi flytter fra et hjem vi holder af og potentielt lader nogle forsømte børn i stikken, som virkelig har brug for hjælp?

Anmeld

14. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Der er ikke startet en sag, jeg ringede til politiet i dag som siger, at de kun har den ene anmeldelse fra i aftes i databasen og der står det var pga musik, og de ikke kunne hjælpe os, hvorfor vi skulle henvende os til kommunen..

Det er forhåbentlig en storm i et glas vand men jeg får bare gyselige tanker om hvad hvis han misbruger de her børn? Dem i stuen siger at det i nat var, at der var meget høj musik, de var oppe at banke på men han åbnede ikke. Så skruede han ned hvor de så kunne høre råb, skrig og gråd, og da politiet kom kunne man konstatere at det her/ de har barn/børn på 6-7 år var oppe kl 1 om natten, natten til en mandag, hvor de så har været involveret i skrig, råb og gråd. Tænk sig hvis musikken var et dække for at overdøve dem? Ej en grim tanke! Men ja, jeg må tage snakken med kommunen, det kommer en lidt nært når man selv har børn.

Joh, men han ved jo ikke om de har startet en sag Politiet spiller jo ikke altid med åbne kort.

Forhåbentlig er det ingenting, ja... Men hvis det er, så .... man har altså bare en forpligtelse. Jeg ville nok holde lidt ekstra øje med mine børn, men det ville ikke forhindre mig i at melde det. Hvis der er bare er en lille chance for at det kunne hjælpe de børn. 

Jeg synes du tager den rigtige beslutning. Men derfor er det da absolut ikke rart 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Joh, men han ved jo ikke om de har startet en sag Politiet spiller jo ikke altid med åbne kort.

Forhåbentlig er det ingenting, ja... Men hvis det er, så .... man har altså bare en forpligtelse. Jeg ville nok holde lidt ekstra øje med mine børn, men det ville ikke forhindre mig i at melde det. Hvis der er bare er en lille chance for at det kunne hjælpe de børn. 

Jeg synes du tager den rigtige beslutning. Men derfor er det da absolut ikke rart 

Ja i dette tilfælde må man sige at better safe than sorry gør sig gældende! Jeg kan lige se det kom frem en dag, at der var sket en masse forfærdeligt dernede. Jeg ville ikke kunne leve med at have boet over det i årevis og have haft mistanken uden at have handlet på det 

Anmeld

14. oktober 2013

Morjanne76

Anonym skriver:

Som skrevet tidligere i tråden har både vi og dem i stuen tidligere været nede og banke på hos ham når der har været gener, og han åbner aldrig døren.

Dem i stuen vil gerne være med til at klage. Jeg kan ikke følge dit svar, er det virkelig i din optik bedst, at vi flytter fra et hjem vi holder af og potentielt lader nogle forsømte børn i stikken, som virkelig har brug for hjælp?

Det er vel svært at klage når du skriver at du hverken har set eller hørt børn?

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Det er vel svært at klage når du skriver at du hverken har set eller hørt børn?

Det er det da ikke, når dem i stuen har både set og hørt dem og vil være med til at klage? Og politiet selv konstaterede, at der var børn i nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.