Anonym skriver:
Der er ikke startet en sag, jeg ringede til politiet i dag som siger, at de kun har den ene anmeldelse fra i aftes i databasen og der står det var pga musik, og de ikke kunne hjælpe os, hvorfor vi skulle henvende os til kommunen..
Det er forhåbentlig en storm i et glas vand men jeg får bare gyselige tanker om hvad hvis han misbruger de her børn? Dem i stuen siger at det i nat var, at der var meget høj musik, de var oppe at banke på men han åbnede ikke. Så skruede han ned hvor de så kunne høre råb, skrig og gråd, og da politiet kom kunne man konstatere at det her/ de har barn/børn på 6-7 år var oppe kl 1 om natten, natten til en mandag, hvor de så har været involveret i skrig, råb og gråd. Tænk sig hvis musikken var et dække for at overdøve dem? Ej en grim tanke! Men ja, jeg må tage snakken med kommunen, det kommer en lidt nært når man selv har børn.
Joh, men han ved jo ikke om de har startet en sag
Politiet spiller jo ikke altid med åbne kort.
Forhåbentlig er det ingenting, ja... Men hvis det er, så .... man har altså bare en forpligtelse. Jeg ville nok holde lidt ekstra øje med mine børn, men det ville ikke forhindre mig i at melde det. Hvis der er bare er en lille chance for at det kunne hjælpe de børn.
Jeg synes du tager den rigtige beslutning. Men derfor er det da absolut ikke rart 
Anmeld